Energie Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Hallo beste mensen ik ben nieuw op dit forum en ben ook best wel nieuw met het kopen van spullen in China tot voor kort nog nooit een probleem gehad spullen komen snel aan maar heb 2 accu's gekocht dat ging in eerste instantie ook goed maar nu staan ze volgens de track al 6 weken en de andere accu 5 weken in het post sorteer van het land van bestemming en de Chinese winkel beantwoordt mijn vragen niet hoe groot is de kans dat het gewoon goed gaat ? De 2 pakketten zijn best zwaar denk aan 100 kg per stuk ze zijn met het vliegtuig gekomen wat mij best wel verbaasd ben ik te ongeduldig ik hoor het graag van jullie Gr m Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Hallo @Energie, Ik ben al vanaf 13 oktober aan het wachten op een pakketje en in de track staat het vast op douane. Ik heb de hoop opgegeven dat dit pakketje ooit nog komt. Ik heb gechat met de verkoper die steeds zegt: geduld... 13 januari moet het afgeleverd zijn maar ik ben nu in dispute gegaan. Dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt. Ik weet niet wat het is, maar er zijn meerdere klachten over lange levertijden en vast staan in track. En jouw verkoper reageert niet op je berichten? Open dispute en wacht tot verkoper reageert, zoniet dan komt na enige tijd AliExpress erbij. https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/ Hier lees je alles over het in geschil/dispute gaan. Succes. Hou je ons op de hoogte? Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Energie Geplaatst: 8 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Dank je wel Jolanda ik hou jullie op de hoogte 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Energie Geplaatst: 26 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2022 Hallo allemaal ik heb een dispuut geopend en voor het eerst pakket reageerde de verkoper niet later toen ik voor het tweede pakket ook een dispuut geopend heb kreeg ik wel een bericht van de verkoper ik moest nu toch maar is snel naar het postkantoor gaan om het pakket op te halen dat kon natuurlijk niet als je niet weet op welk postkantoor ook was mij opgevallen dat zijn shop geen producten meer had en heel toevallig bij de nieuwe shops kwam ik hem weer tegen dit heb ik ook aan AliExpress gemeld toen was het snel geregeld en heb ik mijn geld terug gekregen bijna 1200 euro pfff dat was wel even een lesje kijk goed uit niet iedereen op AliExpress is betrouwbaar maar verder ben ik blij dat het goed is afgelopen 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 26 januari 2022 Delen Geplaatst: 26 januari 2022 Gelukkig is het goed gekomen. Je hebt altijd goede en slechte verkopers. Zelf heb ik ook wel eens moeite met een verkoper, maar meestal kom je er wel uit met of zonder de hulp van Ali zelf(Als je maar een dispute op tijd open). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 Ik heb zelf tot nu toe goede ervaring en bestel alweer de nodige jaren bij Ali. Daarbij heb ik ook weleens een dispute moeten aanvragen. Ook dit is goed gekomen. Mijn advies is wel om een dispute op tijd aan te vragen en niet te lang hiermee te wachten. Ik heb ook weleens in overleg met de verkoper de bezorgtijd verlengd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.