Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Pakket blijft steken


Energie

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen ik ben nieuw op dit forum  en ben ook best wel nieuw met het kopen van spullen in China tot voor kort nog nooit een probleem gehad spullen komen snel aan maar heb 2 accu's gekocht dat ging in eerste instantie ook goed maar nu staan ze volgens de track al 6 weken  en de andere accu 5 weken in het post sorteer van het land van bestemming en de Chinese winkel beantwoordt mijn vragen niet hoe groot is de kans dat het gewoon goed gaat ? De 2 pakketten zijn best zwaar denk aan 100 kg per stuk ze zijn met het vliegtuig gekomen wat mij best wel verbaasd  ben ik te ongeduldig   ik hoor het graag van jullie Gr m

Screenshot_20211206-182228.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Energie,

Ik ben al vanaf 13 oktober aan het wachten op een pakketje en in de track staat het vast op douane. Ik heb de hoop opgegeven dat dit pakketje ooit nog komt. Ik heb gechat met de verkoper die steeds zegt: geduld... 13 januari moet het afgeleverd zijn maar ik ben nu in dispute gegaan. Dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt. Ik weet niet wat het is, maar er zijn meerdere klachten over lange levertijden en vast staan in track. 

En jouw verkoper reageert niet op je berichten? Open dispute en wacht tot verkoper reageert, zoniet dan komt na enige tijd AliExpress erbij.

https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

Hier lees je alles over het in geschil/dispute gaan.

Succes.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal ik heb een dispuut geopend en voor het eerst pakket reageerde de verkoper niet later toen ik voor het tweede pakket ook een dispuut geopend heb kreeg ik wel een bericht van de verkoper ik moest nu toch maar is snel naar het postkantoor gaan om het pakket op te halen  dat kon natuurlijk niet als je niet weet op welk postkantoor  ook was mij opgevallen dat zijn shop geen producten meer had en heel toevallig bij de nieuwe shops kwam ik hem weer tegen dit heb ik ook aan AliExpress gemeld toen was het snel geregeld en heb ik mijn geld terug gekregen  bijna 1200 euro pfff dat was wel even een lesje kijk goed uit niet iedereen op AliExpress is betrouwbaar maar verder ben ik blij dat het goed is afgelopen 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf tot nu toe goede ervaring en bestel alweer de nodige jaren bij Ali. Daarbij heb ik ook weleens een dispute moeten aanvragen. Ook dit is goed gekomen.

Mijn advies is wel om een dispute op tijd aan te vragen en niet te lang hiermee te wachten. Ik heb ook weleens in overleg met de verkoper de bezorgtijd verlengd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden