elsje Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Hallo, graag had ik geweten als de online-shop BUYKUD een IOSS geregistreerde webshop is ... vriendelijke groeten Elsje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Hey Elsje, Goede vraag! Zelf ken ik deze shop niet, maar hun FAQ geeft het volgende aan: Quote In general,there only be a small number of countries need to clear customs.if unfortunately,your order need to clear customs tax,and you need to make a payment again,please contact with us directly first.We will help you with certain amount of the tax,please do not worry about it. / bron Het lijkt er dus op dat ze niet zijn aangesloten bij IOSS, dus dat je de BTW + inklaringskosten (en afhankelijk van het bedrag ook invoerrechten) moet betalen aan PostNL/BPost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
elsje
Hallo,
graag had ik geweten als de online-shop BUYKUD een IOSS geregistreerde webshop is ...
vriendelijke groeten
Elsje
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.