Speurdertje Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Hallo, ik ben Fred Ik koop regelmatig goederen via AliXpres en de laatste tijd meestal spullen leverbaar van een Europees “warehouse” met kortere levertijden. Hoop hier nog de nodige kennis op te doen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Hey @Speurdertje, Welkom, leuk dat je lid geworden bent! Snelle verzending is vaak wel prettig, maar hou er hierbij ook rekening mee dat je ook hier eventuele BTW en inklaringskosten verschuldigd bent. Dit komt doordat de meeste bedrijfjes op AliExpress die verzenden vanuit Europa, toch in China gevestigd zijn. Hoe dan ook: welkom en hoop dat je veel gaat leren:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joseane Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Dank je wel voor de inlichting zal zeker blijven volgen en toch nog wat afwachten of ik nog wat zal kopen of niet ,want ben bang bang dat ik straks meer ga betalen aan invoerkosten en douane kosten . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.