Ruud Geplaatst: 18 juni 2021 Delen Geplaatst: 18 juni 2021 Er zijn veel drones op AliExpress verkrijgbaar, maar welke moet je nu kiezen? Of wellicht heb je andere vragen over het aanschaffen van een drone! In dit topic kun je vragen stellen of jouw ervaring met bepaalde producten delen. Meer details: https://chinafans.nl/de-beste-drones-op-aliexpress/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lrd. RF Houwing Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Ik gebruik nu de mavic pro 2 echter woon ik vlak bij een vliegveld, ik wil daarom graag een drone met gps maar zonder "no fly zone" welke chinese is daar geschikt voor met goede kwalitatieve camera. Voorheen kon ik hier gewoon vliegen. ik paste altijd al mijn vliegroutes aan ivm mogelijk vlieg verkeer, dus niet hoger dan ongeveer 30 meter als er niets in de buurt is, dit is voor mij voldoende om in de buurt te vliegen en foto's te kunnen maken van de omgeving. zonder de last van een boomtop. Wie heeft er goede ervaring met een drone zonder nfz met een goede camera. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sarjenka Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Op 2-7-2021 om 17:53, Lrd. RF Houwing zei: Ik gebruik nu de mavic pro 2 echter woon ik vlak bij een vliegveld, ik wil daarom graag een drone met gps maar zonder "no fly zone" welke chinese is daar geschikt voor met goede kwalitatieve camera. Voorheen kon ik hier gewoon vliegen. ik paste altijd al mijn vliegroutes aan ivm mogelijk vlieg verkeer, dus niet hoger dan ongeveer 30 meter als er niets in de buurt is, dit is voor mij voldoende om in de buurt te vliegen en foto's te kunnen maken van de omgeving. zonder de last van een boomtop. Wie heeft er goede ervaring met een drone zonder nfz met een goede camera. Is het niet handiger zo'n hele specifieke vraag op een droneforum te stellen? Daar zitten mensen die er verstand van hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lrd. RF Houwing Geplaatst: 17 juli 2021 Delen Geplaatst: 17 juli 2021 Sarjenka, op aliexpress zitten veel drone kenners en ik hoop zo ook in dit forum. Wellicht vanuit ervaring een goede tip. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.