Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

contact aliexpress


AdJ

Vraag

Hallo, ik heb een probleem met een bestelling. Ik bestel al jaren bij Ali op het zelfde account en betaal altijd via mijn bankapp. Deze keer bestelde ik wildcamera. De camera werd netjes geleverd, maar bleek niet te werken. Direct contact opgenomen met de verkoper. Mij werd verzocht een video te maken. Ik heb alle handelingen tot en met de controle van de batterijen opgenomen. Deze video heb ik via een verkregen email  direct naar de verkoper verzonden. De enigste reactie tot op heden (14 dagen)  is een, via de mail, ontvangen handleiding, welke niet echt  nuttig was, omdat ik die al bij het apparaat had ontvangen. Na het verkrijgen van een mail met het verzoek te reageren op een waardering van het ontvangen apparaat, wilde ik hierop reageren en een dispuut openen. Echter alle bestelling kon ik terug vinden alleen dit betreffende ordernummer was niet meer te vinden. Ik heb wel een screenafdruk van de bestelling met alle gegevens, maar bij het openen van de daarin gegeven Url krijg ik op mijn scherm OEPS niet te bereiken.  Via de klantenservice alle zoekmogelijkheden op ordernummer etc uitgeprobeerd bleef zonder resultaat. Ik kan alles vinden alleen niet dit ordernummer. Omdat ik nog maartwee weken had om een dispuut met de verkoper te openen heb ik getracht om contact te krijgen met Aliexpress. Ik kom echter niet verder dan een chatcomputer Eva en de hierbij vaste antwoorden en oplossingen, welke geen resultaat opleveren. Weet iemand een mogelijkheid om contact te krijgen met een medewerker van Aliexpress ?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
16 uren geleden, Jomulder zei:

https://chinafans.nl/contact-aliexpress/

Misschien heb je hier iets aan. 

Groetjes Jolanda

Allereerst Jolanda vriendelijk bedankt voor je reactie. Ik had echter deze opties reeds gevonden en geprobeerd. Toch nog maar eens geprobeerd te chatten in de hoop dat ik na meerdere vragen en het verzoek om een echte medewerker toch iemand kon benaderen. Ik kreeg nu de melding dat de Ali medewerkers van 31 jan. tot 6 feb. met vakantie zijn. Dus dan maar weer geprobeerd. Hopelijk wint de aanhouder. Ik laat het nog weten. 

Groetjes en dank Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, AdJ zei:

Allereerst Jolanda vriendelijk bedankt voor je reactie. Ik had echter deze opties reeds gevonden en geprobeerd. Toch nog maar eens geprobeerd te chatten in de hoop dat ik na meerdere vragen en het verzoek om een echte medewerker toch iemand kon benaderen. Ik kreeg nu de melding dat de Ali medewerkers van 31 jan. tot 6 feb. met vakantie zijn. Dus dan maar weer geprobeerd. Hopelijk wint de aanhouder. Ik laat het nog weten. 

Groetjes en dank Ad

@AdJ idd na 6 feb maar weer proberen. En idd...de aanhouder wint 😉

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden