Hallo, ik heb een probleem met een bestelling. Ik bestel al jaren bij Ali op het zelfde account en betaal altijd via mijn bankapp. Deze keer bestelde ik wildcamera. De camera werd netjes geleverd, maar bleek niet te werken. Direct contact opgenomen met de verkoper. Mij werd verzocht een video te maken. Ik heb alle handelingen tot en met de controle van de batterijen opgenomen. Deze video heb ik via een verkregen email direct naar de verkoper verzonden. De enigste reactie tot op heden (14 dagen) is een, via de mail, ontvangen handleiding, welke niet echt nuttig was, omdat ik die al bij het apparaat had ontvangen. Na het verkrijgen van een mail met het verzoek te reageren op een waardering van het ontvangen apparaat, wilde ik hierop reageren en een dispuut openen. Echter alle bestelling kon ik terug vinden alleen dit betreffende ordernummer was niet meer te vinden. Ik heb wel een screenafdruk van de bestelling met alle gegevens, maar bij het openen van de daarin gegeven Url krijg ik op mijn scherm OEPS niet te bereiken. Via de klantenservice alle zoekmogelijkheden op ordernummer etc uitgeprobeerd bleef zonder resultaat. Ik kan alles vinden alleen niet dit ordernummer. Omdat ik nog maartwee weken had om een dispuut met de verkoper te openen heb ik getracht om contact te krijgen met Aliexpress. Ik kom echter niet verder dan een chatcomputer Eva en de hierbij vaste antwoorden en oplossingen, welke geen resultaat opleveren. Weet iemand een mogelijkheid om contact te krijgen met een medewerker van Aliexpress ?
Vraag
AdJ
Hallo, ik heb een probleem met een bestelling. Ik bestel al jaren bij Ali op het zelfde account en betaal altijd via mijn bankapp. Deze keer bestelde ik wildcamera. De camera werd netjes geleverd, maar bleek niet te werken. Direct contact opgenomen met de verkoper. Mij werd verzocht een video te maken. Ik heb alle handelingen tot en met de controle van de batterijen opgenomen. Deze video heb ik via een verkregen email direct naar de verkoper verzonden. De enigste reactie tot op heden (14 dagen) is een, via de mail, ontvangen handleiding, welke niet echt nuttig was, omdat ik die al bij het apparaat had ontvangen. Na het verkrijgen van een mail met het verzoek te reageren op een waardering van het ontvangen apparaat, wilde ik hierop reageren en een dispuut openen. Echter alle bestelling kon ik terug vinden alleen dit betreffende ordernummer was niet meer te vinden. Ik heb wel een screenafdruk van de bestelling met alle gegevens, maar bij het openen van de daarin gegeven Url krijg ik op mijn scherm OEPS niet te bereiken. Via de klantenservice alle zoekmogelijkheden op ordernummer etc uitgeprobeerd bleef zonder resultaat. Ik kan alles vinden alleen niet dit ordernummer. Omdat ik nog maartwee weken had om een dispuut met de verkoper te openen heb ik getracht om contact te krijgen met Aliexpress. Ik kom echter niet verder dan een chatcomputer Eva en de hierbij vaste antwoorden en oplossingen, welke geen resultaat opleveren. Weet iemand een mogelijkheid om contact te krijgen met een medewerker van Aliexpress ?
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.