Frasto Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Weet iemand of er op Valentijsdag extra kortingen worden verstrekt of kun je deze zelf bij de betreffende shop vragen? Iemand ervaring mee? Dank u Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Op 11-2-2022 om 09:15, Frasto zei: Weet iemand of er op Valentijsdag extra kortingen worden verstrekt of kun je deze zelf bij de betreffende shop vragen? Iemand ervaring mee? Dank u Zoals ik kan zien niet. Misschien sommige wel. Chinees Nieuwjaar is net geweest dus toen was er ook korting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Op 11-2-2022 om 09:15, Frasto zei: Weet iemand of er op Valentijsdag extra kortingen worden verstrekt of kun je deze zelf bij de betreffende shop vragen? Iemand ervaring mee? Dank u Ook ik ben nog niks tegengekomen 🤔 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Frasto Geplaatst: 13 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Bedankt voor de react8es. Ik heb persoonlijk berichtjes gestuurd voor een valentine coupon. Soms ja maar ook nee! Dus altijd proberen lijkt mij. Succes 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 13 minuten geleden, Frasto zei: Bedankt voor de react8es. Ik heb persoonlijk berichtjes gestuurd voor een valentine coupon. Soms ja maar ook nee! Dus altijd proberen lijkt mij. Succes @Frastodat lijkt mij een goede tip, bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Frasto
Weet iemand of er op Valentijsdag extra kortingen worden verstrekt of kun je deze zelf bij de betreffende shop vragen?
Iemand ervaring mee?
Dank u
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.