Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

oplopende levertijden is niet leuk meer


Aanbevolen berichten

Nu de levertijden snel oplopen wilde iets bestellen dat bleek 3maanden te kunnen gaan duren,

 ik denk dat ik stop met bij Ali bestellen is niet leuk meer met deze levertijden .

 Heb best wat besteld in het verleden volgens de laatste melding  ben ik gouden lid???

Maar de levertijden gaan nergens meer over, bovendien heel wat dispuuts gedaan over levertijden die niet gehaald werden.

Ga Wish maar weer proberen minder producten maar wel sneller

grt Frans😫

  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @frans Willem,

Ja de levertijden zijn inderdaad pittig lang bij AliExpress. Ik zorg er voor dat ik in een keer veel producten bestel met gecombineerde levering. Als je voor (uit mijn hoofd gezegd) €8 of meer aan producten besteld dan worden alle pakketjes bij elkaar gevoegd. Meestal heb ik met een gecombineerde levering de pakketjes rond 3 weken binnen. Als je maar 1 product nodig hebt dan zou ik aanraden om net zoals @Jomulderheeft gezegd te betalen voor een snellere levering.

Groetjes,

Jacko

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen allemaal

Ik heb 8 maart '22 gereedschap voor mn man besteld, 4 dingen. Ik heb Aliexpress Standard Shipping gekozen en gecombineerde levering. Afgelopen maandag (21-3-'22) alles binnen gekregen. 

Dus het ligt eraan welke Shipping je kiest, je moet wel iets meer betalen, maar de levering is zeker sneller. 

Groetjes Jolanda 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 15-3-2022 om 09:38, frans Willem zei:

Nu de levertijden snel oplopen wilde iets bestellen dat bleek 3maanden te kunnen gaan duren,

 ik denk dat ik stop met bij Ali bestellen is niet leuk meer met deze levertijden .

 Heb best wat besteld in het verleden volgens de laatste melding  ben ik gouden lid???

Maar de levertijden gaan nergens meer over, bovendien heel wat dispuuts gedaan over levertijden die niet gehaald werden.

Ga Wish maar weer proberen minder producten maar wel sneller

grt Frans😫

Ik kan me goed voorstellen dat het je stoort dat de levertijden zo lang zijn.
Zogeheten 'Gouden lid' weet ik niets van, ik bestel maar wat.. en volgens mij heb ik ook wel wat munten keer gespaard(Krijg je korting dacht ik..)


Maar let wel, laat je het op de goedkoopste manier verzenden dat het ook gewoon lang duurt, vaak heb je geluk, maar reken op 9 van de 10 keren niet. 
Betreft de disputes ben je in iedergeval zeer goed bezig, ik denk dat het vooral wegens Corona en alle andere omstandigheden(Omvliegen van vluchten o.a) het langer duurt, inklaren is ook een tijdrovend proces.. 

Wish heeft ook hetzelfde issue ga ik vanuit, je lost met Wish niet veel op als je bij Aliexpress besteld vind ik. Tenslotte is Wish vaak zat ook te laat.. Al mijn bestellingen zijn aangekomen maar te laat. Met Joom heb ik wel zeer goede ervaringen. Word op tijd verzonden, verzending is altijd gratis, en je kan het volledige proces tracken van je zending.

Nadeel alleen is dat het contact voornamelijk gaat via een klantenservice die vaak wel laat reageert, maar wel erg netjes en professioneel. Wish is dat ook zeker, maar bied veelste veel onnodige keuzes aan om te kunnen praten met een medewerker.
 



 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden