Lindberg Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 In mei bestelden wij wat bij Ali. tot op heden is dit nog niet hier,ik neem aan dat men niet naar de besteldatum kijkt en ik dus btw en afhandelingskosten moet betalen.aangezien dit in België niet mis is kan ik er beter van afzien...maar dan ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Hey @Lindberg, goeie vraag! Er is geen overgansregeling, pakketjes die NA 1 juli binnenkomen, zullen theoretisch belast worden met BTW. Omdat we nog geen 'praktijkvoorbeelden' noem ik het nog even theoretisch. In dit geval kun je niet meer dan afwachten totdat je een bericht van de post krijgt (of geen bericht en gewoon het pakketje, wie weet). Hou je ons op de hoogte? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Lindberg Geplaatst: 2 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Zal ik zeker doen 👍👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Lindberg
In mei bestelden wij wat bij Ali. tot op heden is dit nog niet hier,ik neem aan dat men niet naar de besteldatum kijkt en ik dus btw en afhandelingskosten moet betalen.aangezien dit in België niet mis is kan ik er beter van afzien...maar dan ?
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.