Div Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martin Geplaatst: 6 mei 2022 Delen Geplaatst: 6 mei 2022 Heeft ook echt met China te maken ja... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 10 uren geleden, Martin zei: Heeft ook echt met China te maken ja... Ik denk dat @Div bedoeld om op de knop: Meld uw klacht, te drukken. Op 5-5-2022 om 11:46, Div zei: Zelf heb ik geen klachten over de bezorging vanuit China, soms net voor het verlopen van de tijd dat ik het binnen krijg. Via Ali uit Frankrijk wel trouwens, daar wacht ik al 3 maanden op een pakket die niet meer gaat komen vrees ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martin Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 Oh zo. Nou Ali gaat zich niks aantrekken van een suf programma van omroep max 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 9 mei 2022 Delen Geplaatst: 9 mei 2022 Wat bedoel je precies @Div? Een klacht over AliExpress in het algemeen? Of over bezorging? Of iets anders? Als je het wat meer kunt verduidelijken, kunnen we er wellicht wat mee! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Div
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.