frans Willem Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 (aangepast) Restitutiegegevens Een verzoek doenWordt verwerktVoltooid Voltooid Uw restitutie is naar uw Alipay-portemonnee verzonden. U kunt het saldo van uw Alipay-portemonnee controleren. Restitutiebedrag: EUR € 2,76 Ik betaal altijd direct ,met ideal en na een toegewezen dispuut werd het geld altijd op mijn bankrekening gestort. Vraag wat is een Alipay portemonaie en waar vind ik die terug?? grt Frans 6 juni 2022 aangepast door frans Willem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 17 uren geleden, frans Willem zei: Restitutiegegevens Een verzoek doenWordt verwerktVoltooid Voltooid Uw restitutie is naar uw Alipay-portemonnee verzonden. U kunt het saldo van uw Alipay-portemonnee controleren. Restitutiebedrag: EUR € 2,76 Ik betaal altijd direct ,met ideal en na een toegewezen dispuut werd het geld altijd op mijn bankrekening gestort. Vraag wat is een Alipay portemonaie en waar vind ik die terug?? grt Frans Normaliter wordt het inderdaad op je bankrekening gestort, de 'AliPay portemonnee' heb ik wel eens voorbij zien komen, maar nog geen ervaring mee. Kun je ons op de hoogte houden? Denk dat dit wel interessante info is om op de site te delen! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 Op 6-6-2022 om 14:16, frans Willem zei: Restitutiegegevens Een verzoek doenWordt verwerktVoltooid Voltooid Uw restitutie is naar uw Alipay-portemonnee verzonden. U kunt het saldo van uw Alipay-portemonnee controleren. Restitutiebedrag: EUR € 2,76 Ik betaal altijd direct ,met ideal en na een toegewezen dispuut werd het geld altijd op mijn bankrekening gestort. Vraag wat is een Alipay portemonaie en waar vind ik die terug?? grt Frans Soms krijg ik ook die melding en dan vind ik er niks. Ze zetten het dan door op de manier hoe het altijd gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 7 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2022 laten we het hopen het gaat er niet duidelijker op worden ben ik bang Op 6-6-2022 om 14:16, frans Willem zei: Restitutiegegevens Een verzoek doenWordt verwerktVoltooid Voltooid Uw restitutie is naar uw Alipay-portemonnee verzonden. U kunt het saldo van uw Alipay-portemonnee controleren. Restitutiebedrag: EUR € 2,76 Ik betaal altijd direct ,met ideal en na een toegewezen dispuut werd het geld altijd op mijn bankrekening gestort. Vraag wat is een Alipay portemonaie en waar vind ik die terug?? grt Frans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Anneloez17 Geplaatst: 8 juni 2022 Delen Geplaatst: 8 juni 2022 Alipay Werkt prima vind ik. Doe er best veel mee omdat ik ook veel met Ali doe, naja, deed sinds dat bezorgingsgedoe. werkt via iDeal. Kun je opwaarderen en betalen. En terugstorten doen ze ook. zelfde als je tegoed bij je telefoon bij Apple bijv. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ries Geplaatst: 17 juli 2022 Delen Geplaatst: 17 juli 2022 Ik heb hetzelfde bij twee restituties maar bij mij geen Alipay portemonnee te vinden. Voorheen kreeg ik het bedrag terug gestort op de rekening maar nu is het nergens meer te traceren. Geschil wordt gesloten en zoek het maar uit. Ali wordt naar mijn mening onbetrouwbaarder! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 meedenken en goed communiceren met de klant daar gaat het om er is nog een wereld te winnen. Maar of ze het gaan leren ? Ik denk dat dat pas gaat gebeuren als Ali door de klanten een tijdje in de wacht gezet gaat worden . Ik ben al uitgeweken naar Wish grt Frans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 13 uren geleden, Ries zei: Ik heb hetzelfde bij twee restituties maar bij mij geen Alipay portemonnee te vinden. Voorheen kreeg ik het bedrag terug gestort op de rekening maar nu is het nergens meer te traceren. Geschil wordt gesloten en zoek het maar uit. Ali wordt naar mijn mening onbetrouwbaarder! Hebben ze het niet gelijk naar je rekening over gemaakt? Ik vind soms ineens een betaling en dan dan blijkt het van Ali te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ries Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Inmiddels ben ik erachter dat de omschrijving, 'Uw restitutie is naar uw Alipay-portemonnee verzonden' betekent dat het bedrag op een 'tussenplatform voor je gereserveerd staat. Inmiddels is het op mijn rekening bijgeschreven. Wellicht een geruststelling voor degenen die hetzelfde zien en dit nu lezen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 1 uur geleden, Ries zei: Inmiddels ben ik erachter dat de omschrijving, 'Uw restitutie is naar uw Alipay-portemonnee verzonden' betekent dat het bedrag op een 'tussenplatform voor je gereserveerd staat. Inmiddels is het op mijn rekening bijgeschreven. Wellicht een geruststelling voor degenen die hetzelfde zien en dit nu lezen. Helder verhaal fijn dat je dit meld. deze informatie blijkt dus van de klanten via het klanten forum van Ali te moeten komen , fijn dat je tenminste ergens aan de info kan komen grt Frans 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 Op 18-7-2022 om 09:28, Martijn224 zei: Hebben ze het niet gelijk naar je rekening over gemaakt? Ik vind soms ineens een betaling en dan dan blijkt het van Ali te zijn. Gelukkig is het terecht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
frans Willem
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.