Annalies Geplaatst: 8 juni 2022 Delen Geplaatst: 8 juni 2022 Heeft iemand ook problemen met gosure Store en baby’s Store wacht al : mnd dispute helpt ook niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1 Ruud Geplaatst: 9 juni 2022 Delen Geplaatst: 9 juni 2022 Zegt mij ook niets helaas 14 uren geleden, Martijn224 zei: Nee ik niet. Kan je vertellen wat je probleem is? Inderdaad, wat meer info zou handig zijn! Dan kunnen we wellicht helpen! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 8 juni 2022 Delen Geplaatst: 8 juni 2022 1 uur terug, Annalies zei: Heeft iemand ook problemen met gosure Store en baby’s Store wacht al : mnd dispute helpt ook niet Nee ik niet. Kan je vertellen wat je probleem is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Annalies Geplaatst: 9 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2022 Ja dat kan ik heb 3 maanden geleden bij baby’s diary Store n spelletje besteld. En bij Gosure decoration Store inleg blaadjes voor de airfryer.Toen na anderhalve maand heb ik dispute aangevraagd.En de bedrijven zeiden dat ik t al ontvangen had in de ochtend om n uur of 5.maar t was niet ingeklaard.Nu is t voltooid zeggen ze ik moet maar naar de postkantoor gaan nou heb er n paar gebeld maar niks.Ze hebben t volgens mij niet opgestuurd.Kreeg vandaag nog spullen binnen die ik 2 al geleden had besteld.maar ben nu mijn geld kwijt en geen spullen ze blijven zeggen dat ik t ontvangen heb.gewoon einde verhaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 9 juni 2022 Delen Geplaatst: 9 juni 2022 1 uur geleden, Annalies zei: maar ben nu mijn geld kwijt Heb je een dispuut aangemaakt? Kan dat nog? Heeft Aliexpress dat gezegd of de verkoper? 1 uur geleden, Annalies zei: gewoon einde verhaal Vaak kan je wel wat doen als je maar op tijd bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Annalies
Heeft iemand ook problemen met gosure Store en baby’s Store wacht al : mnd dispute helpt ook niet
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.