Miranda Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Nouja.....bijna alles waar ik de afgelopen tijd refund van heb ontvangen is vandaag binnen gekomen 😯 Natuurlijk ben ik er blij mee maar vind het zo sneu voor de AliExpress verkopers. En snap er niks meer van...🤔 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Anneloez17 Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Hoelang erna is het nu aangekomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 15 juni 2022 Delen Geplaatst: 15 juni 2022 4 uren geleden, Miranda zei: Nouja.....bijna alles waar ik de afgelopen tijd refund van heb ontvangen is vandaag binnen gekomen 😯 Natuurlijk ben ik er blij mee maar vind het zo sneu voor de AliExpress verkopers. En snap er niks meer van...🤔 Je kan contact met de verkoper opnemen en zeggen dat je het uiteindelijk wel ontvangen heb en dat je opnieuw gaat bestellen en dat ze het dan niet hoeven te sturen. Doe ik zelf ook als ik het later binnen krijg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Miranda Geplaatst: 15 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2022 6 uren geleden, Anneloez17 zei: Hoelang erna is het nu aangekomen? In maart besteld.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jolanda Geplaatst: 2 juli 2022 Delen Geplaatst: 2 juli 2022 Toevallig vandaag ook 1pakje binnen gekregen, in maart besteld. Die heeft half Europa gezien denk ik. Over de 1e adressticker post.nl, een volgende sticker met post nl gevolgd door een sticker van de Oostenrijkse post. Op de eerste sticker retour adres bij undeliverable Schiedam 😎 Vraag je je toch af waarom het nu uit Oostenrijk komt. Ben benieuwd of de overige verdwenen pakjes ook nog opduiken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 3 juli 2022 Delen Geplaatst: 3 juli 2022 Ook ik heb gisteren een pakketje van februari binnen gekregen! Had al dispute geopend, maar uiteindelijk toch nog ontvangen:-) 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 4 juli 2022 Delen Geplaatst: 4 juli 2022 Ik heb een net een pakket gekregen die op 1 dag na 3 maand onderweg was. Ik had het dispute al klaar staan😁. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Miranda Geplaatst: 5 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2022 Wanneer open jij het geschil? Als de tijd verstreken is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 6 juli 2022 Delen Geplaatst: 6 juli 2022 12 uren geleden, Miranda zei: Wanneer open jij het geschil? Als de tijd verstreken is? Bij deze wist ik al 2 weken dat hij zou komen. Normaal open ik een geschil zodra het kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Miranda Geplaatst: 7 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2022 Dus voordat de tijd verlopen is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Op 7-7-2022 om 18:39, Miranda zei: Dus voordat de tijd verlopen is? Je kan volgens mij pas als de tijd verlopen is een geschil beginnen. Eerder kan je hem openen maar geven ze aan dat het nog niet kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Miranda Geplaatst: 11 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Dat dacht ik ook idd.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Miranda
Nouja.....bijna alles waar ik de afgelopen tijd refund van heb ontvangen is vandaag binnen gekomen 😯
Natuurlijk ben ik er blij mee maar vind het zo sneu voor de AliExpress verkopers. En snap er niks meer van...🤔
Link naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.