Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Wat doen jullie om cool te blijven?


Martijn224

Vraag

😎 Zoals de titel al zegt: Wat doen jullie om cool te blijven?

Heb je een apparaat van de Chinese winkels die helpt? of gebruik je een airco of ventilator? 

Misschien wat tips die we kunnen delen. Het word weer wat minder warm maar ik dacht misschien om nog even de dagen door te komen.

Zelf lucht ik alles in de morgen en voor 9uur doe ik alles potdicht en als het binnen te warm is gebruik ik een ventilator. Tips voor dieren?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Tips voor huisdieren...een koelmat. Ideaal voor mijn dwergkees, hij ligt er veel op. Koelmat hoeft niet eerst in de koelkast, word ook niet aangeraden, maar zodra je huisdier erop gaat liggen, koelt het meteen. Er zit een soort van gel in. 

En voor onszelf hebben we vorig jaar al een airco aangeschaft. Heerlijk, ook 's nachts lekker koel. 

Maar bovenstaande dingen niet gekocht op Aliexpress 🙈

Groetjes Jolanda 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, Martijn224 zei:

De airco komt bij ons vd week. Net te laat voor de hitte maar het stond zo gepland. 

De koelmat vind ik een goed idee👍

Wij hebben een airco die niet alleen koele stand heeft maar kan ook verwarmde stand. Ook ideaal voor de koude dagen/periode. En veel stroom neemt ie niet, dus ook voordelig in gebruik.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
18 uren geleden, Jomulder zei:

Wij hebben een airco die niet alleen koele stand heeft maar kan ook verwarmde stand. Ook ideaal voor de koude dagen/periode. En veel stroom neemt ie niet, dus ook voordelig in gebruik.

Dat is inderdaad ook 1 van de redenen om hem te kopen. Ik zag een m3 gas gaat al 4euro kosten. 1kw trouwens 1.09euro. Airco's zijn inderdaad ook zuiniger geworden. We krijgen er 1 met A+++ label, ik heb geen idee wat het betekend😅 maar het zal wel goed zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
28 minuten geleden, Martijn224 zei:

Dat is inderdaad ook 1 van de redenen om hem te kopen. Ik zag een m3 gas gaat al 4euro kosten. 1kw trouwens 1.09euro. Airco's zijn inderdaad ook zuiniger geworden. We krijgen er 1 met A+++ label, ik heb geen idee wat het betekend😅 maar het zal wel goed zijn.

Ff google, dan weet je misschien iets meer 😁

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Airco versus CV

In het grootste gedeelte van het stookseizoen is een airco als verwarming veel goedkoper dan de traditionele gasgestookte hr cv ketel. Dat komt omdat het rendement ver boven de 400% stijgt terwijl een cv ketel niet verder kan komen dan 96% (werkelijk maximaal rendement).
aangepast door Jomulder
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
19 uren geleden, Jomulder zei:
Airco versus CV

In het grootste gedeelte van het stookseizoen is een airco als verwarming veel goedkoper dan de traditionele gasgestookte hr cv ketel. Dat komt omdat het rendement ver boven de 400% stijgt terwijl een cv ketel niet verder kan komen dan 96% (werkelijk maximaal rendement).

Je bent een engel😇. Dat is inderdaad best veel.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Martijn224.

Ook wij hebben een split airco van Chinese makelij namelijk een Mitsubishi. Niet via AliExpress maar via een kennis. Een must have voor iedereen met COPD omdat je hiermee een perfect binnen klimaat kan creëren te weten de temperatuur en het vochtgehalte. Energie zuinig koelen en verwarmen waardoor we afgelopen jaar € 416,- retour kregen op onze energie rekening. Dus (zeker met de huidige prijzen) kan je ook nog eens flink geld besparen ermee.

Groetjes Gerard.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden