MaSo Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Hallo Ik heb gisteren het e-book besteld en betaald, maar het lukte niet om het te downloaden. Zou ik dit alsnog kunnen downloaden aub? Ik heb geen account en kan het dus nergens terug vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 Op 31-8-2022 om 17:49, MaSo zei: Hallo Ik heb gisteren het e-book besteld en betaald, maar het lukte niet om het te downloaden. Zou ik dit alsnog kunnen downloaden aub? Ik heb geen account en kan het dus nergens terug vinden. Heb je in je mail gekeken? Misschien dat @Ruud je kan helpen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 Op 31-8-2022 om 17:49, MaSo zei: Hallo Ik heb gisteren het e-book besteld en betaald, maar het lukte niet om het te downloaden. Zou ik dit alsnog kunnen downloaden aub? Ik heb geen account en kan het dus nergens terug vinden. Hey @MaSo EDIT: bestelling gevonden en e-book opnieuw naar het email-adres gestuurd waarmee je op forum geregistreerd bent. Er zat een tikfoutje in je e-mail van de bestelling. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag! Thanks! Ruud 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 13 september 2022 Delen Geplaatst: 13 september 2022 Op 31-8-2022 om 17:49, MaSo zei: Zou ik dit alsnog kunnen downloaden aub? Is het gelukt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
MaSo
Hallo
Ik heb gisteren het e-book besteld en betaald, maar het lukte niet om het te downloaden. Zou ik dit alsnog kunnen downloaden aub? Ik heb geen account en kan het dus nergens terug vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.