frans Willem Geplaatst: 17 september 2022 Delen Geplaatst: 17 september 2022 Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar sommige bedrijven hanteren momenteel achterlijk hoge prijzen. ook sommige verzendkosten lopen de spuigaten uit. Net nu debezorging een beetje op orde begint te komen krijg je dit. Prijsverhogingen zijn logies maar dit is bij sommige bedrijeven echt te gek . Ik ga eventueel bij bestellen nu extra naar andere bedrijven kijken en vergelijken grt Frans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 11 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 (aangepast) reclame begint het gedonder hier ook al ???????????????? 11 oktober 2022 aangepast door frans Willem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 11 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 was net zo blij dat er geen reclame op deze site zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 Als je op Trustpilot kijkt dan voorspeld het weinig goeds. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 11 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 5 minuten geleden, Martijn224 zei: Als je op Trustpilot kijkt dan voorspeld het weinig goeds. kunnen dit soort onzin berichten er gewoon afgehaald worden ??grt Frans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn224 Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 (aangepast) Denk dat dat ook wel gaat gebeuren. Alleen moet het gezien worden door de moderator en dat doe je door het bericht te rapporteren. Op de 3 punten rechts naast het bericht tikken dan krijg je de optie te zien. 11 oktober 2022 aangepast door Martijn224 Extra info Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 frans Willem Geplaatst: 11 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 3 minuten geleden, Martijn224 zei: Denk dat dat ook wel gaat gebeuren. Alleen moet het gezien worden door de moderator en dat doe je door het bericht te rapporteren. Al gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 11 oktober 2022 Delen Geplaatst: 11 oktober 2022 En weggehaald, thanks voor het melden! Rapporteren werkt dan inderdaad het beste:-) 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
frans Willem
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar sommige bedrijven hanteren momenteel achterlijk hoge prijzen.
ook sommige verzendkosten lopen de spuigaten uit.
Net nu debezorging een beetje op orde begint te komen krijg je dit.
Prijsverhogingen zijn logies maar dit is bij sommige bedrijeven echt te gek .
Ik ga eventueel bij bestellen nu extra naar andere bedrijven kijken en vergelijken
grt Frans
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.