Renslinde Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Hoii, op aliexpress heb ik bonus voor nieuwe gebruikers ofzo iets, maar het is 1 cent. Is dit wel te vertrouwen en betaal je dan echt niet meer? Het is ook nog gratis verzending en het komt uit china Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Geen idee wat er precies met je screenshot is gebeurd, maar deze werkt niet helemaal. AliExpress heeft voor nieuwe gebruikers inderdaad producten van 1 cent, maar dan dien je wel een nieuw account te hebben en nog geen bestelling ontvangen op jouw adres. Normaliter is dit wel te vertrouwen ja op AliExpress. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Renslinde Geplaatst: 23 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 2 uren geleden, Ruud zei: Geen idee wat er precies met je screenshot is gebeurd, maar deze werkt niet helemaal. AliExpress heeft voor nieuwe gebruikers inderdaad producten van 1 cent, maar dan dien je wel een nieuw account te hebben en nog geen bestelling ontvangen op jouw adres. Normaliter is dit wel te vertrouwen ja op AliExpress. Ohja ik zie het, niet helemaal goed gegaan... Maar als ik die dus bestel komen er geen extra kosten als inklaringskosten overheen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Daar gaf @Martijn224 al antwoord op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Renslinde
Hoii, op aliexpress heb ik bonus voor nieuwe gebruikers ofzo iets, maar het is 1 cent. Is dit wel te vertrouwen en betaal je dan echt niet meer? Het is ook nog gratis verzending en het komt uit china
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.