yvon stolk Geplaatst: 14 december 2022 Delen Geplaatst: 14 december 2022 Ik wil het adres voor retour Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 yvon stolk Geplaatst: 14 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2022 Ik wil het retour adres van aliexpress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 yvon stolk Geplaatst: 14 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2022 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 yvon stolk Geplaatst: 14 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2022 Die moet terug hij is stuk ik moet het adres hebben om terug toesturen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 15 december 2022 Delen Geplaatst: 15 december 2022 Mogelijk kun je hier iets mee, daar staat precies welke stappen je moet doorlopen om een retour aan te melden/sturen: https://chinafans.nl/aliexpress-retour/ Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Michelle Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Als ik dit zo bekijk dan denk ik dat je beter je verlies kunt nemen. Als het product stuk is dan zou ik via een dispuut mijn geld terug vragen. Terug sturen gaat je nogal wat kosten. Groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
yvon stolk
Ik wil het adres voor retour
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.