Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

niet geleverd, geld weg.. Aliexpress zijn gewoon oplichters

Aanbevolen berichten

• 2 maanden later...

In Augustus bestelde ik 4 wespen vangers .er werden er maar 2 geleverd.

Ik heb een dispuut hier over gestart en opname gestuurd van de opening van mijn pakket.

Dit is door aliexpress niet als bewijs aanvaard.

Geld is niet terugbetaald.

Ik overweeg om daar niet meer te kopen en al mijn bekende aan te raden om daar weg te blijven.

De verkoper is Zhenyi-01 store

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Op 15-1-2023 om 22:22, uttastorm zei:

In September bestelde ik een soundcraft UI24 voor net iets boven de 400 euro. Een speciale zomer aanbieding… Aanvankelijk werd er niets geleverd maar toen kreeg ik bericht dat het product onderweg was. 

Begin Oktober ontving ik een envelop met daarin een waardeloos stukje plastic. Waarde op de envelop 10 euro gewicht 100 gram.. das wel wat anders als een apparaat van 14kg met een waarde van 410 euro.

Duidelijk geval van oplichting toch… nou niet volgens Aliexpress die weigerde terug te betalen.

ik moest de envelop eerst terug sturen want ik had het apparaat toch ontvangen vlg Aliexpress..

Helaas weigerde Aliexpress en de verkoper een retour adres te sturen.. 

Dus hoezo buyer protectie.. een stevige middelvinger kreeg ik van de leverancier als van Aliexpress.

De leverancier zei alleen in het chinees dat ik het dispute moest sluiten.

over een periode van 40 dagen heb ik 16 keer met de helpdesk van Aliexpress gesproken en alle chats bewaard.Al het bewijs geüpload en alles uitvoerig opgeschreven… ZINLOOS !! 

Je hebt geen fluit aan die mensen, ze lossen niets op en er gebeurt helemaal niets na zo gesprek.

Nu half Januari weigert Aliexpress nog steeds mijn geld terug te betalen ondanks dat de envelop retour is gestuurd naar aliexpress in schiedam.

Chinezen zijn onbetrouwbaar je moet dat land zo veel mogelijk boycotten en Aliexpress al helemaal. Stijlloos en gewetenloze oplichters..

Lekker goedkoop… nou in het algemeen gewoon Chinese troep en meestal  niet goedgekeurd voor Europa.. Ik bestel er geen cent meer

zouden jullie ook moeten doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb ik mij toch laten vangen! Nou, een klant van ons in de supermarkt reed met zo'n klein elektrisch vouwfietsje. Had haar zoon gekocht bij..idd.. AliExpress . Nou ik heb de fiets weleens nodig want ik woon in een drukke badplaats in België. In de zomermaanden met de auto even naar de stad is onbegonnen werk. Openbaar vervoer zit propvol. Dus, dit was dé oplossing voor mij. Ik heb dus zo'n fietsje gekocht ruim 6 weken, en uiteraard betaald. Maar er gebeurt dus helemaal niets. Ik kreeg idd eerst een paar mails, standaard, bestelling ontvangen, bestelling wordt voorbereid, bestelling verzonden etc. Ook een ''track and trace'' werd gegeven. Doch, na dag 3 ofzo bleef deze staan waar ie staat. Géén updates meer. Eerst chat verzonden. Status staat nog steeds op ongelezen. Door veel zoekwerk email adres gevonden. Gemaild, in het Engels dan maar. GEEN reactie. Dus, ik vrees centen kwijt. Kende de reputatie niet van deze AliExpress. Nu dus wel, en vorige week vertelde ik dit gebeuren aan een collega. Deze zijn reactie was onmiddellijk van;'' wie koopt daar nu bij?''.

Gelukkig geen al te hoog bedrag, maar het is zuur geld. Ik word 67, kom niets tekort en ga nog 3 dagen per week werken. Dan is dit een kaakslag. Want wie zit hier allemaal achter? Een kaakslag omdat ik mijn vertrouwen weet geschonden. Dus idd mensen. Trap er niet in. Ik ben heel vertrouwd met het internet en al zijn problemen. Toch heb ik mij laten vangen. Mensen zonder scrupules, dat is wel duidelijk. Hopelijk is karma echt wel een b¢tc¥...Men weze gewaarschuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden