speedy Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni https://helpcenter.aliexpress.com/s/BuyerHelp?spm=a2g0o.best.14.1.485a1267MCGNUK&language=nl_NL&tsuCode=ByrCmn®ion=NL&suid=10301424061006561921014F4D5074 onderaan de bladzijde staat de chat knop , kan gewoon in het nederlands 7 dagen 24 uur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bollema Geplaatst: 16 uren geleden Delen Geplaatst: 16 uren geleden In Augustus bestelde ik 4 wespen vangers .er werden er maar 2 geleverd. Ik heb een dispuut hier over gestart en opname gestuurd van de opening van mijn pakket. Dit is door aliexpress niet als bewijs aanvaard. Geld is niet terugbetaald. Ik overweeg om daar niet meer te kopen en al mijn bekende aan te raden om daar weg te blijven. De verkoper is Zhenyi-01 store Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.