glenn Geplaatst: 21 april 2023 Delen Geplaatst: 21 april 2023 Hi Weet iemand of er de laatste tijd nog nieuwsbrieven verstuurd zijn? Zo ja zou ze graag terug willen krijgen maar hoe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 23 april 2023 Delen Geplaatst: 23 april 2023 Op 21-4-2023 om 21:11, glenn zei: Hi Weet iemand of er de laatste tijd nog nieuwsbrieven verstuurd zijn? Zo ja zou ze graag terug willen krijgen maar hoe? Daar zeg je wat 🤔 Ik heb al een paar maanden geen mail gehad. @Ruud, heb je enig idee? Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Administrators Alex Geplaatst: 24 april 2023 Administrators Delen Geplaatst: 24 april 2023 Hi! Ik reageer hier even, ook namens Ruud. Door o.a. gebrek aan tijd zijn de nieuwsbrieven, evenals nieuwe artikelen op de website, helaas blijven liggen. Nu heb ik sinds kort het stokje van Ruud overgenomen maar het zal nog even duren voordat alles weer op de rails gezet is, maar het plan is wel dat de nieuwsbrieven dus op termijn terugkomen. Maar nu het gesprek toch gaat over de nieuwsbrieven, welke onderwerpen zien jullie hierin graag terug? Groet, Alex 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
glenn Geplaatst: 26 april 2023 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2023 (aangepast) Thx voor het te laten weten. Dus ruud heeft geen tijd meer om nog iets te posten als ik het goed lees. Ik hoef zeker niet elke week of maand een nieuwsbrief voor mij zou het al goed zijn van bv om de 3 maanden zo een brief maar dan wel een uitgebreide 26 april 2023 aangepast door glenn 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.