adval40 Geplaatst: 3 juli 2021 Delen Geplaatst: 3 juli 2021 Hallo ik ben hier ook nieuw Mijn naam is Ad en woon in Eindhoven. Ik bestel ook regelmatig in china voornamelijk electronicaonderdelen Mijn hobby is radioamateur / zelf ontwerpen van printen tbv de hobby ik ben blij dit forum te hebben gevonden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 3 juli 2021 Delen Geplaatst: 3 juli 2021 Hey @adval40, Leuk dat je lid geworden bent en wat een toffe hobby heb je! Het klinkt in ieder geval of je al genoeg ervaring hebt, goed om te horen! Hopelijk beleef je veel plezier op het forum en kun je er veel antwoorden vinden. Hoe dan ook: veel plezier en nogmaals welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willem Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Hi Ad, Ook namens mij nog welkom op dit forum. Leuk om te horen, dat je enthousiast bent en hopelijk kan het jou ook uitkomst bieden in je interessante hobby! 🙂 Groet, Willem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.