Samsammetje Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Hallo Ik ben Samantha en ik ben 37 jaar en woon in eindhoven Ik ben groot Alie fan. Dus de nieuwe regels zullen wel even wennen worden Ik woon op een instelling omdat ik een licht verstandelijke beperking heb. Dus mijn begeleiding helpt mij vaak met de bestellingen of mijn ouders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Hey @Samsammetje, Welkom, leuk dat je lid geworden bent van het Chinafans-forum! Hopelijk kun je hier op het forum alle antwoorden vinden die je zoekt en kun je naar hartenlust shoppen op AliExpress:-). Hoe dan ook: welkom en veel plezier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn Geplaatst: 5 juli 2021 Delen Geplaatst: 5 juli 2021 Hi Samsammetje, Leuk dat je bij onze groep bent aangesloten hier op het forum. Ik wens je veel plezier met het lezen over allerlei vragen en tips, maar wie weet kun je ook andere Chinafans helpen met het kiezen van de beste producten! 😎 Veel plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.