Lily Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Beste allemaal ik snap het dus nog steeds niet. Hoe kan ik nou zien of ik inklarings kosten moet betalen op een bestelling. In het winkelmandje zie ik alleen de 21 % BTW staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 3 uren geleden, Lily zei: Beste allemaal ik snap het dus nog steeds niet. Hoe kan ik nou zien of ik inklarings kosten moet betalen op een bestelling. In het winkelmandje zie ik alleen de 21 % BTW staan. Hey @Lily In het scherm NA het winkelmandje, zie je inderdaad de BTW staan. Als die BTW bij het afrekenen staat, dan heb je geen inklaringskosten. Als de bestellingen > € 150 is, heb je wel inklaringskosten (en BTW en invoerrechten) als het product in NL/BE aankomt. Hopelijk helpt dit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Lily Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Op 7-7-2021 om 09:30, Ruud zei: Hey @Lily In het scherm NA het winkelmandje, zie je inderdaad de BTW staan. Als die BTW bij het afrekenen staat, dan heb je geen inklaringskosten. Als de bestellingen > € 150 is, heb je wel inklaringskosten (en BTW en invoerrechten) als het product in NL/BE aankomt. Hopelijk helpt dit! Super , bedankt voor de uitleg , ben nu helemaal op de hoogte 👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Lily
Beste allemaal ik snap het dus nog steeds niet. Hoe kan ik nou zien of ik inklarings kosten moet betalen op een bestelling. In het winkelmandje zie ik alleen de 21 % BTW staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.