Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Weggevertjes


Natasja

Vraag

Heeft iemand al ervaring hiermee of weet iemand al hoe het nu gaat als je een weggevertje wint? Je betaald dan 1 euro cent en ik denk hoewel het gek is 21 %btw (zal dan wel 2 cent worden) alleen klopt de btw dan niet met het originele bedrag van het artikel en ik weet niet of ze daar op letten of op gaan letten nu met de nieuwe btw regel. Of rekenen ze daarover geen btw? Ik lette er altijd op dat ik met de originele prijs niet boven het btw vrije bedrag kwam met een weggevertje. Nu is het natuurlijk overal btw op maar weet nu niet goed of ik nu op alles mee kan loten of op niks ivm met de nieuwe regel en mijn boven gestelde vraag. 

Alvast bedankt voor het beantwoorden 

Vrolijke China groetjes, 

Natasja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
14 uren geleden, Natasja zei:

Heeft iemand al ervaring hiermee of weet iemand al hoe het nu gaat als je een weggevertje wint? Je betaald dan 1 euro cent en ik denk hoewel het gek is 21 %btw (zal dan wel 2 cent worden) alleen klopt de btw dan niet met het originele bedrag van het artikel en ik weet niet of ze daar op letten of op gaan letten nu met de nieuwe btw regel. Of rekenen ze daarover geen btw? Ik lette er altijd op dat ik met de originele prijs niet boven het btw vrije bedrag kwam met een weggevertje. Nu is het natuurlijk overal btw op maar weet nu niet goed of ik nu op alles mee kan loten of op niks ivm met de nieuwe regel en mijn boven gestelde vraag. 

Alvast bedankt voor het beantwoorden 

Vrolijke China groetjes, 

Natasja 

Goede vraag Natasja, 

Heb ik helaas geen duidelijk antwoord op, heb het nog niet mogen ervaren. Wellicht iemand anders die hier meer over weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 uren geleden, bb51 zei:

Hoi, ik heb 2x een weggevertje gekregen. Je krijgt dan inderdaad een bericht om €0,01 over te maken. Leuke producten ontvangen.

Wat voor soort producten heb je ontvangen, als ik vragen mag? 🙂 Is het de moeite waard om mee te doen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden