Joe Geplaatst: 14 juli 2021 Delen Geplaatst: 14 juli 2021 Vreemd, als ik België als land van bestemming neem ging gecombineerde levering niet, Nam ik Nederland dan weer wel. Iemand ervaring hiermee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 14 uren geleden, Joe zei: Vreemd, als ik België als land van bestemming neem ging gecombineerde levering niet, Nam ik Nederland dan weer wel. Iemand ervaring hiermee? Dan verwacht ik dat de service danwel niet aangeboden wordt voor België, danwel er restricties zijn ingesteld voor specifieke producten. Meer info over gecombineerde levering kun je hier terugvinden: https://chinafans.nl/gecombineerde-levering-aliexpress/ 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Joe
Vreemd, als ik België als land van bestemming neem ging gecombineerde levering niet, Nam ik Nederland dan weer wel.
Iemand ervaring hiermee?
Link naar reactie
Delen op andere sites
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.