Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Samen gevoegd verzenden :


Aanbevolen berichten

vandaag de eerste samen gevoegde bestelling ontvangen  , heel slim via schiedam alles in een verpakking gedaan dan naar de klant versturen  , terwijl het verschillende bestel datums waren , goed bezig op deze manier , uiteraard wederom zeer goed verpakt !!!

Top , Vdg Bart Jan ,

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Martin ik begrijp van die btw eigenlijk niets , je besteld iets daar komt btw op , ( maar ) onder aan de streep krijg ik een kortings bon  ( terwaarde van de btw) ,

Het zal wel anders zijn dat als je via Aex  een Seiko horloge koopt ( die je eigenlijk niet via Aex moet kopen  ) veel te duur in NLD  goedkoper , maar voor de Sint kadoos waar hebben we het over het kost bijna niets nou btw over bijna niets is ? , en en als je oplet betaal je geen verzendkosten , denk dat dat reuze meevalt en anders hebben ze daar echt wel een administratief trukje voor , want zo n  omzet laten ze niet verloren gaan  .

Gr : BJ

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Martin zei:

Ik ben dan altijd wel benieuwd hoe dat met de btw gaat aangezien die sticker maar 1 product aangeeft terwijl er meer in zit 

Toevoeging: nu maakt het niet meer uit inderdaad met de BTW, maar eerder wel vandaar. Zat nog in de 'oude tijd' te denken.

Kreeg overigens altijd ongevraagd gecombineerde zendingen. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Bart Jan zei:

Ruud weet je wat me wel op viel ,  bij de combi , zijn de pakjes over stickerd met alleen chinees , maar er onder zat wel de sticker met Nederlandse tekst , dus er zit een voordeel taktiek achter !!!

Gr: BJ

Ah, dat klinkt interessant. Ben benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen en of er meer verzendmethodes / producten worden toegevoegd in de toekomst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden