Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

JBL fake boombox


Aanbevolen berichten

Ik heb een bestelling binnen gekregen die helemaal niet voldeed aan wat er omschreven staat.

Een zogenaamde JBL speaker. Het is een kopie met een belabberd geluid. Ik heb een dispute aangemaakt en dat is geaccepteerd, maar de advertentie en de winkel bestaan niet meer (rara, hoe kan dat)

Waar moet ik deze rommel nou naar toe sturen?

Kan dit niet gewoon naar Schiedam toe, waar hun magazijn zit?

Kan iemand mij dat vertellen?

JBL Boombox 2 Computer Speakers Portable Bluetooth Speaker Wireless Outdoor Stereo Speaker Loudspeaker Deep Bass Music Box JBL

[Transaction Screenshot]

€ 68,48 X1

Product properties: BLACK

 

 

 
Dispute in Progress Your refund progress
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, SjaakV zei:

Ik heb een bestelling binnen gekregen die helemaal niet voldeed aan wat er omschreven staat.

Een zogenaamde JBL speaker. Het is een kopie met een belabberd geluid. Ik heb een dispute aangemaakt en dat is geaccepteerd, maar de advertentie en de winkel bestaan niet meer (rara, hoe kan dat)

Waar moet ik deze rommel nou naar toe sturen?

Kan dit niet gewoon naar Schiedam toe, waar hun magazijn zit?

Kan iemand mij dat vertellen?

JBL Boombox 2 Computer Speakers Portable Bluetooth Speaker Wireless Outdoor Stereo Speaker Loudspeaker Deep Bass Music Box JBL

[Transaction Screenshot]

€ 68,48 X1

Product properties: BLACK

 

 

 
Dispute in Progress Your refund progress

Vervelend! 

Ik zou sowieso eerst wachten op de uitkomst van het dispute, wellicht dat je het product niet eens hoeft terug te sturen. Naar Schiedam sturen is sowieso geen optie (uitleg).

Daarnaast kun je namaak op AliExpress, ook altijd melden.

Hoe dan ook: ik zou de uitkomst van het dispute afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ruud, het wordt mij verteld dat ik het apparaat moet terugsturen om het bedrag terug te krijgen. Maar buiten het feit dat ik al invoerrechten heb moeten betalen a € 26,00 komt bij terugzending de prijs voor verzending op 27 euro....

En de verkoper is er niet meer op alie-express rara...

Store name: Shop911808082 Store

En dit is wat er gezegd wordt over dit dispute:

Bestelnr.:
3011549784939377
Status:
In afwachting van retourzending  
solution:
Retourgoederen & terugbetaling EUR € 68,48 
Herinnering:
U heeft nu een akkoord met de verkoper op het geschil op te lossen.
U moet uw bestelling retourneren (met traceergegevens) binnen 3 kalenderdagen 2 uur 9 minuut 16 seconde Indien u uw bestelling niet terugstuurd binnen deze periode zal uw betaling overgemaakt worden aan de verkoper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog een keer met AliExpress in gesprek gaan dat dit geen oplossing is, probeer via de chat 'een mens' aan de lijn te krijgen. 

Geef hierbij zaken aan als: 

1. Nepproducten opsturen is illegaal

2. Verzendkosten zijn erg hoog

3. Verkoper van nepproducten is ook illegaal

Ik kan niet uit het dispute opmaken dat je dit aangegeven hebt. Wellicht heb je aangeklikt 'product voldoet niet aan verwachting', dan moet hij inderdaad wel retour.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ruud zei:

Ik zou nog een keer met AliExpress in gesprek gaan dat dit geen oplossing is, probeer via de chat 'een mens' aan de lijn te krijgen. 

Geef hierbij zaken aan als: 

1. Nepproducten opsturen is illegaal

2. Verzendkosten zijn erg hoog

3. Verkoper van nepproducten is ook illegaal

Ik kan niet uit het dispute opmaken dat je dit aangegeven hebt. Wellicht heb je aangeklikt 'product voldoet niet aan verwachting', dan moet hij inderdaad wel retour.

Ik moet nu de deur uit om het een en ander te doen Ruud, maar kan je mij vertellen hoe ik dit (in gesprek komen) met een mens en geen machine kan regelen? Groet, Sjaak

En bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, SjaakV zei:

Ik moet nu de deur uit om het een en ander te doen Ruud, maar kan je mij vertellen hoe ik dit (in gesprek komen) met een mens en geen machine kan regelen? Groet, Sjaak

En bedankt voor je reactie

Dat is altijd een lastige. Vaak is het gewoon een kwestie van rond blijven klikken en vragen stellen, uiteindelijk krijg je een medewerker 'aan de lijn'.

Laat je even weten hoe het gegaan is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Ruud zei:

Dat is altijd een lastige. Vaak is het gewoon een kwestie van rond blijven klikken en vragen stellen, uiteindelijk krijg je een medewerker 'aan de lijn'.

Laat je even weten hoe het gegaan is?

Ik ga mijn best doen om dit te proberen, maar als het me te ingewikkeld is, kap ik daarmee. Ik heb de laatste tijd zakelijk best wel veel besteld in China, direct bij de makers, maar dit moet niet teveel tijd gaan kosten. In mijn business is tijd=geld En het gaat hier om € 68,00 + inklaring. Dan hou ik dit bagger produkt, want dat is het...grtz, Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, SjaakV zei:

Ik ga mijn best doen om dit te proberen, maar als het me te ingewikkeld is, kap ik daarmee. Ik heb de laatste tijd zakelijk best wel veel besteld in China, direct bij de makers, maar dit moet niet teveel tijd gaan kosten. In mijn business is tijd=geld En het gaat hier om € 68,00 + inklaring. Dan hou ik dit bagger produkt, want dat is het...grtz, Sjaak

Hi Sjaak, 

Soms moeten we helaas ons verlies nemen op AliExpress. Ik ben zelf ooit gestopt met proberen toen ik video opnames moest maken van oordopjes waar alleen 1 kant het deed. Dat gaat best lastig kan ik je zeggen. En wat je zegt: dat kost gewoon teveel tijd.

Ik zou je, zoals Ruud aangeeft, aanraden om de chat nog even te proberen! Soms krijg je echt iemand te spreken.

Laat ons weten wat er gebeurt! En succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden