Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Een "dispute" openen later dan 15dagen na ontvangst


Henk

Vraag

Een aantal weken geleden aquariumverlichting aangeschaft.

Bewust product had een technisch probleem en heeft geleid tot vele discussies met de verkoper en logischerwijze ging daar tijd overheen.

Nu wil ik alsnog een "dispute" openen maar dan kan niet meer omdat de ontvangst langer dan 15 dagen geleden was.

Wat nu? Ik zou graag bemiddeling van AliExpres willen vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
6 uren geleden, Henk zei:

Een aantal weken geleden aquariumverlichting aangeschaft.

Bewust product had een technisch probleem en heeft geleid tot vele discussies met de verkoper en logischerwijze ging daar tijd overheen.

Nu wil ik alsnog een "dispute" openen maar dan kan niet meer omdat de ontvangst langer dan 15 dagen geleden was.

Wat nu? Ik zou graag bemiddeling van AliExpres willen vragen.

Dat is vervelend!

Helaas is het - voor zover ik weet - niet mogelijk een dispute te openen nadat deze periode is afgelopen. Als de knop dispute niet meer zichtbaar is in je bestellingenoverzicht, dan kun je deze ook niet meer openen.

Wellicht kun je iets voor elkaar krijgen in de chat, dat zou mijn advies nu zijn in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 minuten geleden, Ruud zei:

Dat is vervelend!

Helaas is het - voor zover ik weet - niet mogelijk een dispute te openen nadat deze periode is afgelopen. Als de knop dispute niet meer zichtbaar is in je bestellingenoverzicht, dan kun je deze ook niet meer openen.

Wellicht kun je iets voor elkaar krijgen in de chat, dat zou mijn advies nu zijn in ieder geval.

Bedankt voor je reactie.

Maar bedoel je de chat op dit forum of de chat AliExpress? Dat laatste heb ik best redelijk onderzoek maar ik zie nergens iets om in contact te komen met AliExpress.

Ik wil hen best op de hoogte brengen van de vele gevoerde discussies met de verkoper en zou hen dan willen verzoeken een oordeel te vellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Ruud zei:

Ah, had ik wellicht erbij kunnen zetten inderdaad. Maar ik bedoel de chat op AliExpress, die kun je vinden via deze link (helemaal naar beneden scrollen, dan 'online service' klikken).

Succes!

Beste Rudd, ik heb een heel proces van vragen doorlopen . . . zelfs maar iets toegevoegd om door het proces te komen. Jeetje, velen zullen hier echt aftaaien, ha ha.

Ik hoop echter een reactie te krijgen en ik houd je op de hoogte.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 uren geleden, Henk zei:

Beste Rudd, ik heb een heel proces van vragen doorlopen . . . zelfs maar iets toegevoegd om door het proces te komen. Jeetje, velen zullen hier echt aftaaien, ha ha.

Ik hoop echter een reactie te krijgen en ik houd je op de hoogte.

Haha, ja Henk. Het is niet altijd eenvoudig, maar onze ervaring leert wel; de volhouder wint 😉 Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 uren geleden, Henk zei:

Beste Rudd, ik heb een heel proces van vragen doorlopen . . . zelfs maar iets toegevoegd om door het proces te komen. Jeetje, velen zullen hier echt aftaaien, ha ha.

Ik hoop echter een reactie te krijgen en ik houd je op de hoogte.

 

Screenshot_20210716-114609.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels een reactie van Ali ontvangen. Zij bevestigen de affaire op een "hoger level" te behandelen en vervolgens de verkoper hiervan op de hoogte gebracht met de volgende tekst:

"Do not understand the problem, others sellers can send me goods at the usual way!
Once again: I received a product which had a failure and I think the problem isn't the remote.
Already suggested to solve the matter when you grant me a 50% refund as I am using the light for a spare fishtank in a separate room and for that situation I accept missing all features of the "custom colour mode".
Remarks of your boss ($5,= for the remote) is for me not acceptable anymore.

Hope we come to an agreement finally, if not I will AliExpress ask to decide for us"

 

Dus maar weer afwachten waar de verkoper mee terug komt. Hoop dat het naar tevredenheid opgelost gaat worden.

 

 

Op 15-7-2021 om 17:25, Ruud zei:

Ah, had ik wellicht erbij kunnen zetten inderdaad. Maar ik bedoel de chat op AliExpress, die kun je vinden via deze link (helemaal naar beneden scrollen, dan 'online service' klikken).

Succes!

 

Op 15-7-2021 om 19:43, Henk zei:

Beste Rudd, ik heb een heel proces van vragen doorlopen . . . zelfs maar iets toegevoegd om door het proces te komen. Jeetje, velen zullen hier echt aftaaien, ha ha.

Ik hoop echter een reactie te krijgen en ik houd je op de hoogte.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden