Han Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 (aangepast) Wat gebeurt er nu btw betaald dus toch kosten post nl? 16 juli 2021 aangepast door Han Niet volledig gevraagd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Hey @Han, Dat is redelijk algemene vraag, althans als ik de titel en je vraag combineer. Mocht je specifieke dingen willen weten, help ik je graag. Maar voor algemene informatie verwijs ik je graag naar onze FAQ over BTW of dit uitgebreide artikel. Succes! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Han Geplaatst: 16 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2021 27 minuten geleden, Han zei: Wat gebeurt er nu btw betaald dus toch kosten post nl? Kreeg nu bericht doaune inklaringproces gestart Moet ik dan nog weer inklaringskosten en btw gaat betalen en hoe nu verder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Dat ligt eraan! Er zijn een aantal onbeantwoorde vragen nog: 1. Heb je het product voor 1 juli 2021 besteld? 2. Bij welke shop heb je besteld? 3. Was is de waarde van het product (incl. verzendkosten)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Han Geplaatst: 16 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Na 1 juli Bij AliExpres 23.54€ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 4 minuten geleden, Han zei: Na 1 juli Bij AliExpres 23.54€ Dan heb je - als het goed is - geen extra kosten. Bij het afrekenen op AliExpress heb je dan namelijk al BTW betaald. Dit kun je checken op je factuur (zo download je deze) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Han Geplaatst: 16 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Han Geplaatst: 16 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Heb maar ff screenshot op gestuurd Dus ik ben denk ik te vlug met mijn vragen en gewoon ff geduldig afwachten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Sarjenka Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 3 uren geleden, Han zei: Heb maar ff screenshot op gestuurd Dus ik ben denk ik te vlug met mijn vragen en gewoon ff geduldig afwachten Ik heb zelf 2 items besteld na 1 juli en zag ook 'douane-inklaringsproces' in mijn informatie staan. Ik kan je verder geruststellen: ik heb mijn beide items inmiddels binnen en die werden gewoon zonder verdere kosten afgeleverd. Bij een pakketje was ik niet thuis en kon dit bij een postnl punt ophalen. Geen kosten ook, dus het werkt, zoals het is uitgelegd :) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Han Geplaatst: 16 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Super Dankje voor een fijn antwoord en ga dan ook van het goede resultaat uit Thanks 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Han
Wat gebeurt er nu btw betaald dus toch kosten post nl?
aangepast door HanNiet volledig gevraagd
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.