Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Product besteld, heen ze de shipping omdat geannuleerd. Waar blijft mijn product waar ik wel voor betaald heb!!!@


Corazon

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur terug, Corazon zei:

Product besteld, is shipping zomaar geannuleerd. Waar blijft het product waar ik wel voor betaald heb??? Heb ik hier met oplichters te maken????

 

 

Dat klinkt vervelend! 

Het is echter zo dat er vaak pakketjes de status 'geannuleerd' krijgen als ze al een tijdje onderweg zijn. Vaak krijg je ze alsnog.

Heb je bij AliExpress besteld? Zo ja, dan is het zaak binnen de periode van kopersbescherming een dispute te openen zodat je een refund kunt claimen. 

Voor nu (en vooral als de kopersbescherming nog loopt), niet teveel paniek, meestal komt het goed;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 16-7-2021 om 14:17, Corazon zei:

Product besteld, is shipping zomaar geannuleerd. Waar blijft het product waar ik wel voor betaald heb??? Heb ik hier met oplichters te maken????

 

 

In sommige gevallen kan het zijn dat de verkoper de producten niet op voorraad heeft. Ze maken dan een 'nep' verzendlabel aan, waardoor je denkt dat het onderweg is.

Zodra ze de producten dan wel weer op voorraad krijgen, annuleren ze de 'oude' verzending, en sturen ze het echte pakketje, zonder dat label te koppelen aan je AliExpress account.

Of dit nu het geval is, weet ik niet. Maar ik weet wel dat het soms gebeurt.

Ruud geeft ook nog goede tips.

Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden