Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Alifan stelt zich voor.


Jose64

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben José en een echte Alifan. Al weer een paar jaar koop ik er de mooiste spullen op hobby gebied en met wat meer voorzichtigheid ook wel eens schoenen of kleding.

Soms blijkt het echt rommel maar inmiddels krijg ik er wat handigheid in vind ik mooie en leuke dingen voor een leuk prijsje.

Het "gedoe" rond het 1 juli besluit heeft me wat voorzichtiger gemaakt, maar inmiddels bestel ik er weer. Eigenlijk nooit voor grote bedragen, dus blijft het ook nu leuk en eenvoudig om te kopen.

Vandaag werd er een pakje uit China bezorgd met Dhl. Ik heb natuurlijk btw moeten betalen bij de verkoper, maar verder niets aan de deur. 

Hoop hier van jullie te leren en als het mee zit, jullie misschien ook van mij?😉

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jose64,

Welkom, leuk dat je lid geworden bent!

Het lijkt inderdaad vrij goed geregeld inmiddels met AliExpress en de BTW, goed om te horen dat jij dat ook zo ervaren hebt!

Misschien leuk om hier wat 'goede' aankopen van AliExpress toe te voegen: 

Hoe dan ook: veel plezier op het forum;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden