Begin april heb ik een artikel besteld en betaald via Ideal. Kort hierna kreeg ik bericht van de verkoper dat zij het artikel niet kon leveren en dat ik een dispute moest openen. Dit heb ik gedaan en op 24 april is de dispute gesloten en kreeg ik de toezegging dat het bedrag teruggestort zou worden. Tot op de dag van vandaag heb ik dit nog steeds niet ontvangen. De verkoper verwijst mij naar een site waar ik met een computer kan "praten". Hier kom ik echter niet verder. Wat kan ik verder nog doen om mijn geld terug te krijgen.
Vraag
Els
Begin april heb ik een artikel besteld en betaald via Ideal. Kort hierna kreeg ik bericht van de verkoper dat zij het artikel niet kon leveren en dat ik een dispute moest openen. Dit heb ik gedaan en op 24 april is de dispute gesloten en kreeg ik de toezegging dat het bedrag teruggestort zou worden. Tot op de dag van vandaag heb ik dit nog steeds niet ontvangen. De verkoper verwijst mij naar een site waar ik met een computer kan "praten". Hier kom ik echter niet verder. Wat kan ik verder nog doen om mijn geld terug te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.