Lindenboompjes Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Deze melding kreeg ik vandaag. Het pakje ligt al sinds 7-7 in Luik... daar zal de boel ook wel goed ondergestaan hebben. Gelukkig is het tegen water bestand. We wachten maar af..... liever een pakje wat later dan water in huis. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 24 juli 2021 Delen Geplaatst: 24 juli 2021 Ik kreeg daar ook melding van maar van de week toch mijn pakketje ontvangen. 14-7 besteld en 22-7 bezorgt. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Michelle Geplaatst: 29 juli 2021 Delen Geplaatst: 29 juli 2021 Dat was bij mij ook het geval. Eerst die me lding om na een paar dagen mijn pakjes te mogen ontvangen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Denk dat iedereen dit ziet inderdaad, maar ik heb het idee dat het nu weinig invloed meer heeft... Hoe dan ook: goed dat de pakketjes er zijn in ieder geval, maar ook dat het water gezakt is in Limburg:-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Lindenboompjes
Deze melding kreeg ik vandaag. Het pakje ligt al sinds 7-7 in Luik... daar zal de boel ook wel goed ondergestaan hebben. Gelukkig is het tegen water bestand.
We wachten maar af..... liever een pakje wat later dan water in huis.
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.