verba Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Heb een account in Frankrijk prive doch koop eveens zakelijk vanuit Frankrijk op bedrijf in Belgie hoe kan ik Btwnr op Blgisch Bedrijf zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 4 uren geleden, verba zei: Heb een account in Frankrijk prive doch koop eveens zakelijk vanuit Frankrijk op bedrijf in Belgie hoe kan ik Btwnr op Blgisch Bedrijf zetten Beste @verba, Ik kan helaas deze vraag niet beantwoorden. Misschien zijn er leden die het weten. Suggestie: Heb je al eens geprobeerd om het op internet op te zoeken? Er zal vast wel een oplossing te vinden zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 19 uren geleden, verba zei: Heb een account in Frankrijk prive doch koop eveens zakelijk vanuit Frankrijk op bedrijf in Belgie hoe kan ik Btwnr op Blgisch Bedrijf zetten Ik neem aan dat je aan de achterkant van AliExpress jouw zakelijke gegevens op je Belgische bedrijf kunt zetten. Normaliter zou je een factuur-adres (België) in jouw geval en verzendadres (Frankrijk) voor jou moeten aanpassen aldaar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
verba
Heb een account in Frankrijk prive doch koop eveens zakelijk vanuit Frankrijk op bedrijf in Belgie hoe kan ik Btwnr op Blgisch Bedrijf zetten
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.