Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Wijziging mijn account: ophalen bij PostNL/DHLpunt


Eduard57

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
3 uren geleden, Eduard57 zei:

Hallo allemaal, even ter kennismaking, ben doof, ben blij dat ik deze heb gevonden. Reden voor deze vraag: weet iemand hoe ik in mijn account over verwijzen naar ophaalpunten van DHL en Post.nl. kan plaatsen? Het gaat dus om pakket(ten). Sorry voor mijn zinsfouten

Groetjes van Ed

Hallo Ed,

Top dat je lid geworden bent!

Denk eerlijk gezegd niet dat dit kan. Dit kun je normaal gesproken wel doen in de app van PostNL zodra de levering erin staat. Het probleem is alleen dat de pakketjes van AliExpress er niet altijd, of niet op tijd in verschijen.

Helaas dus geen concrete oplossing, maar de app van PostNL (daar worden pakketjes meestal mee verzonden) in de gaten houden en daar eventueel wijzigen is denk ik de beste optie!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, Ruud zei:

Hallo Ed,

Top dat je lid geworden bent!

Denk eerlijk gezegd niet dat dit kan. Dit kun je normaal gesproken wel doen in de app van PostNL zodra de levering erin staat. Het probleem is alleen dat de pakketjes van AliExpress er niet altijd, of niet op tijd in verschijen.

Helaas dus geen concrete oplossing, maar de app van PostNL (daar worden pakketjes meestal mee verzonden) in de gaten houden en daar eventueel wijzigen is denk ik de beste optie!

Succes!

Hallo Ruud, 

Dank voor je reactie. 

Ook in Post,nl app niet mogelijk te wijzigen, vooral niet van die plastic verpakking. Wel te volgen, soms verdwenen.

Nog bedankt en fijne avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden