Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Kan ik mijn aliexpress app in stellen op eu aan kopen


Jorg

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat zijn nogal wat bestellingen..., wat bestel je dan allemaal?

Er is geen optie om puur en alleen op EU te zoeken, maar via de screenshots zie je hoe je 'schip uit' kunt aanpassen.

Wat is de reden trouwens? De BTW / inklaring? Bedenk dan ook dat het dan niet per se voordeliger is uit de EU. De BTW is dan al betaald door de verkoper, dus de prijs zal simpelweg wat hoger liggen.

Vanaf 1 juli 2021, zal AliExpress BTW in rekening brengen en heb je dus GEEN extra kosten aan de deur in NL (zolang het product < € 150 is).

0A9D5A17-B953-458B-9645-AB2752B55F36.JPG

1285619E-ED8C-4490-8E9C-BBA4C5B4649A.JPG

aangepast door Ruud
Screenshots toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Why I cannot find ‘X-Day Delivery’ product?

We are regret to inform that ‘10-Day Delivery’ Service and ‘15-Day Delivery’ Service will be closed temporarily in some European countries ( Spain、France、Netherlands、Belgium、 Germany、Portugal、Italy) from June 18, due to uncertainty of operating conditions. And the re-launch time to be determined.
We are deeply sorry if it may cause you any inconvenience.

Did vond ik zoekend naar het onderwerp op Ali Express. Hopelijk is dit idd tijdelijk. Maar hoe lang "tijdelijk" dan is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, Jose64 zei:
Why I cannot find ‘X-Day Delivery’ product?

We are regret to inform that ‘10-Day Delivery’ Service and ‘15-Day Delivery’ Service will be closed temporarily in some European countries ( Spain、France、Netherlands、Belgium、 Germany、Portugal、Italy) from June 18, due to uncertainty of operating conditions. And the re-launch time to be determined.
We are deeply sorry if it may cause you any inconvenience.

Did vond ik zoekend naar het onderwerp op Ali Express. Hopelijk is dit idd tijdelijk. Maar hoe lang "tijdelijk" dan is?

Ik verwacht tot 1 juli (of wellicht iets later) ivm de nieuwe regels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben ook een diamanten (al 24 mnd) lid op AliExpress. De BTW verhoging valt best mee als inkoper zelfs met BTW kan je nog meer dan 100% winst pakken. Ik weet niet in welke groep jij zit maar bekijk eerst eens rustig van hoe en wat, zoek op EU maar geen Groot Brittannië die zijn geen lid meer van de EU. Ik verkoop weleens een smartwatch maar in mijn doelgroep zijn de prijzen ook met BTW goed te doen, vragen en veel uitzoeken dan kom je er wel.

 Veel succes, groet Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden