Onur Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 (aangepast) Als ik btw betaal via aliexpress komen er dan geen anderen bij kosten? Boven de €150 euro betaal je invoerkosten en btw neem ik aan Maar onder de €150 betaal je alleen btw eigenlijk geen invoerkosten dan? 9 augustus 2021 aangepast door Onur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 7 uren geleden, Onur zei: Als ik btw betaal via aliexpress komen er dan geen anderen bij kosten? Boven de €150 euro betaal je invoerkosten en btw neem ik aan Maar onder de €150 betaal je alleen btw eigenlijk geen invoerkosten dan? De algemene BTW-regels is als volgt: bij alle producten < € 150 (inclusief verzendkosten) betaal je de BTW bij het afrekenen op AliExpress. Dat betekent dat je GEEN extra kosten hebt als het pakketje in NL/BE aankomt Lees alles over wat je wilt weten over btw, invoerkosten en andere antwoorden, bij het 1e artikel op dit forum. @Ruud heeft hier een prachtig omschreven artikel omtrent jouw vraag. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 9 uren geleden, Onur zei: Als ik btw betaal via aliexpress komen er dan geen anderen bij kosten? Boven de €150 euro betaal je invoerkosten en btw neem ik aan Maar onder de €150 betaal je alleen btw eigenlijk geen invoerkosten dan? Yes, dat klopt! ALS een webshop zoals AliExpress is aangesloten bij IOSS, dan betaal je de BTW bij afrekenen (< € 150) de BTW bij checkout. Dan heb je geen extra kosten in NL/BE. Zijn ze NIET aangesloten bij IOSS, dan betaal je BTW + inklaringskosten (soort administratiekosten voor postbedrijven) bij aankomst in NL/BE. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Onur Geplaatst: 11 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 Bedankt om jullie hulp! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Onur
Als ik btw betaal via aliexpress komen er dan geen anderen bij kosten?
Boven de €150 euro betaal je invoerkosten en btw neem ik aan
Maar onder de €150 betaal je alleen btw eigenlijk geen invoerkosten dan?
aangepast door OnurLink naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.