Miranda Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 (aangepast) Hoe zit het met de chinese schoenmaat? Welke maat kan ik aanhouden? 😀  10 augustus 2021 aangepast door Miranda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Staat meestal wel een maattabel bij het produkt in de omschrijving. Elke schoenenshop hanteert zijn eigen maattabel. Kwestie van je voeten goed opmeten, van hak tot teen in cm. En zoek daar de maat bij. Ik heb nog geen schoenen gekocht op aliexpress maar zit er wel aan te denken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 14 uren geleden, Miranda zei: Hoe zit het met de chinese schoenmaat? Welke maat kan ik aanhouden? 😀  Het is inderdaad het beste de omschrijving van het product goed te lezen. Daarnaast hebben we ook een artikel met wat algemenere informatie: https://chinafans.nl/maten-op-aliexpress/ Succes! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martijn Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Ik heb 4 jaar geleden schoenen gekocht op AliExpress. Heb ze nog steeds, maar moet wel bekennen dat ze voor speciale gelegenheden zijn. Maat was precies goed. Kijk altijd even naar de reviews. Veel mensen plaatsen hun EU schoenmaat en vervolgens de maat die ze gekocht hebben. Ik heb er destijds gewoon 3 reviews gezocht met mijn Europese schoenmaat. Zij hadden allemaal dezelfde maat gekocht waar ze blij mee waren. En toen was ik nummer 4 met een goede ervaring 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Miranda
Hoe zit het met de chinese schoenmaat? Welke maat kan ik aanhouden? 😀
Â
aangepast door MirandaLink naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.