Martin Geplaatst: 30 juni 2021 Delen Geplaatst: 30 juni 2021 Hi China fans, Als je zakelijk inkoopt vanaf AliExpress uit een EU land. En deze verkoopt in Nederland. Geld dan dat de product aansprakelijkheid bij de verkoper van Ali ligt? Voorbeeld: Koop een knuffel op Ali met shipping uit Belgie. Lijkt me wel toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 In Nederland ben jij de verkopende partij, dus - ik neem aan - dat jij dan ook aansprakelijk bent onder Nederlands recht. Denk dat dit wel essentieel is om te dubbelchecken bij bijvoorbeeld een jurist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Martin Geplaatst: 9 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2021 Ligt wel iets anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 11 juli 2021 Delen Geplaatst: 11 juli 2021 Op 9-7-2021 om 21:23, Martin zei: Ligt wel iets anders. Ah, dan hoor ik dat graag!:-) Heb weinig ervaring op dit vlak en ik leer graag bij, dus als je het antwoord hebt en kunt delen, zou ik dat kunnen waarderen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Martin
Hi China fans,
Als je zakelijk inkoopt vanaf AliExpress uit een EU land. En deze verkoopt in Nederland. Geld dan dat de product aansprakelijkheid bij de verkoper van Ali ligt?
Voorbeeld:
Koop een knuffel op Ali met shipping uit Belgie.
Lijkt me wel toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.