Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Hallo ik ben Bas


robo_Bas

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal😁 

Mijn naam is Bas en ben op 1 juli lid geworden of eigenlijk actief geworden, wat mij aanspreekt is consumenten electronica meer in de vorm van slimme horloges, die koop ik, zoek uit hoe alles werkt schrijf er teksten over en daarna ik de verkoop ik verkoop niet dagelijks een slim horloge maar het is eigenlijk voor mij een soort van dagbesteding, ik ben afgekeurd voor betaald werk ik ben helaas meer dan 10x in mijn onderrug geopereerd aan diverse hernia's en dat is niet goed gegaan, waarom dit: ik kan het doen in mijn eigen tempo en bewegen en rusten wanneer dit moet. Als ik maar uit de kosten kom vind ik het al best. 

Ik hoop in de toekomst er misschien wel een leuk loon aan over te houden soort van mijn eigen toko naar zover ben ik nog lang niet.

 

Groet uit Rossum van Bas.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bas,

Welkom, tof dat je lid geworden bent!

Leuk dat je er zo enthousiast over bent! Zit zelf ook al heel wat jaren in het 'tech-wereldje', dus veel affectie met smartwatches en andere devices. Leuk dat je een manier hebt gevonden om je tijd in te vullen ondanks je beperkingen! 
 

Hopelijk ga je een leuke tijd beleven op het forum en kun je veel mensen helpen met je al je ervaring (of kun je antwoorden vinden;))

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Martijn zei:

Hi Bas!

Leuk dat je lid bent geworden van ons forum. Mooi dat je ondanks je situatie toch mensen kunt helpen aan mooie producten!

Ik wens je veel plezier met je bezigheden en natuurlijk op dit forum. 

Hoi Martijn dankjewel. Ik doe me best en heb tijd zat helaas maar ik vind het leuk om te doen. Tot nu toe heb ik heel weinig klachten over horloges die niet werken, ze doen het gewoon goed, ik kijk uiteraard wel of het geen namaak is, afgeleide van een bepaald merk, ik communiceer alleen met artikel nummer, horloge A heeft de naam DT98 of F12 pro dan ga ik niet zeggen lijkt op dat merk of product. Dat mag niet en heb daar al een waarschuwing van een groot bedrijf gehad uit silicon valley. Ik blijf proberen om het betaalbaar te houden Oja mensen zeggen dat komt van AE af en kost maar zoveel. Ik zeg bestel maar, wacht maar en wie weet werkt het wel, bij mij kunnen ze voelen, kijken en daar krijgen ze vaak een kleur van 

Komt goed Martijn we komen er wel.

Ik ga alles nog nalezen ik kom jou ook vanzelf tegen.

Groetjes Bas

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden