Daggie Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 De boot lag maanden vast,dacht dat het daar aan laag. 9 maart 2021 betaald, is nu eind August en nog niets ontvangen. Ook reageert AliExpres ook niet als ik en copi opstuurde van mijn betaling. Kan ook mijn bestellingen niet meer inzien. Ook voorige niet. Wat kan ik doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daggie Geplaatst: 27 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Had en winter dekbed bestelt, was ook niet goed koop. Had het koud en nooit gekregen. Ook geen reacties van AliExpres zelf. En had al eerder dingen gekocht en kon ik later ook altijd inzien en nu is alles weg. Echt boos om. Wil mijn geld terug. Redelijk toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 27 minuten geleden, Daggie zei: Had en winter dekbed bestelt, was ook niet goed koop. Had het koud en nooit gekregen. Ook geen reacties van AliExpres zelf. En had al eerder dingen gekocht en kon ik later ook altijd inzien en nu is alles weg. Echt boos om. Wil mijn geld terug. Redelijk toch. Weet je nog bij welke shop/verkoper het dekbed hebt gekocht? Heb je screenshots o.i.d. gemaakt, Enigszins een bewijs dat je betaald hebt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Nadat je een bestelling hebt geplaatst krijg je altijd een bevestiging daarvan. Daarnaast heb je toch ook een bewijs van je betaling. Met deze " bewijzen " zou je toch kunnen proberen contact op te nemen met hun klanten service. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daggie Geplaatst: 27 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Ik heb inderdaad de bankafschriften, jammer genoeg kan ik geen enkele bestellingen meer inzien. Eerder was dat altijd in te zien. Weet ook niet meer bij welke koper ik het gekocht heb. Moet ik dan en screen shoot maken? Altijd was alles oké en netjes bezorgd, al duurde het wel eens lang bevoor ik het binnen had. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Hoi, Heb zelf net een bestelling bij Ali gedaan. Bij mijn betaling heb ik kunnen zien dat er een " kenmerk " + nummer bij staat. Ik denk dat dit te herleiden is naar de verkoper. Mischien heb je daar wat aan. Achter dat kenmerk + nummer staat ook de datum. Een screen shot is altijd handig. Daaraan kan Ali h.e.e.a herleiden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daggie Geplaatst: 27 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Had iedere dag mails en meerdere per dag en automatisch laten verwijderen,dus zal wel mail tussen zitten van de bestelling. Heb alleen de afschrift van de bank van mijn betaling. Ik koop ook niets meer bij AliExpres tot ik mijn geld terug heb of mijn dekbed en een excuus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Heb begrepen dat het in jouw geval gaat om een bestelling van 9 maart. Dit is best een poos geleden. Jammer,maar ik denk dat je in deze situatie weinig kan verwachten van AliExpress. Het is te lang geleden. Ze zouden best mee kunnen werken maar ik verwacht dat ze dit niet zullen doen. Ik heb gewoonlijk best veel bestellingen lopen bij AliExpress . Maar houd alles goed bij en let vooral op de deadline wat betreft leverings datum . Zodat ik, indien nodig, de leverings datum kan verlengen of een dispute kan aanvragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 27 augustus 2021 Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 26 minuten geleden, Daggie zei: Had iedere dag mails en meerdere per dag en automatisch laten verwijderen,dus zal wel mail tussen zitten van de bestelling. Heb alleen de afschrift van de bank van mijn betaling. Ik koop ook niets meer bij AliExpres tot ik mijn geld terug heb of mijn dekbed en een excuus. Ik hoop voor je dat de bankafschriften iets kunnen betekenen. Anders ben ik bang dat er niks aan te doen is. Je zou ook even kunnen googlen op wat er jouw bankafschrift staat. Succes Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daggie Geplaatst: 27 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2021 Dankjewel allemaal voor jullie advies, AliExpres reageert niet op mijn kopieën van afschrijvingen. En dacht dat mijn pakket in de boot was die zolang vast lag en wachte het af. Maar niets en verdrietig om. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jisi Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Ik heb 21 augustus iets bij AliExpress gekocht. Netjes betaald maar nooi een bevestiging via de mail gekregen. Ook staat deze bestelling niet in mijn account als zijnde een bestelling. Ik heb al een aantal berichten naar de verkoper gestuurd maar er wordt niet op gereageerd. Wat moet ik doen. Het enige bewijs wat ik heb is mijn bankafschrift. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daggie Geplaatst: 3 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2021 Ja,bij mij net zo gegaan. Ik weet ook niet wat ik moet doen.Had de afschrift opgestuurd en meerdere berichten, ook geen reactie terug gehad. Op 27-8-2021 om 15:40, Michelle zei: Heb begrepen dat het in jouw geval gaat om een bestelling van 9 maart. Dit is best een poos geleden. Jammer,maar ik denk dat je in deze situatie weinig kan verwachten van AliExpress. Het is te lang geleden. Ze zouden best mee kunnen werken maar ik verwacht dat ze dit niet zullen doen. Ik heb gewoonlijk best veel bestellingen lopen bij AliExpress . Maar houd alles goed bij en let vooral op de deadline wat betreft leverings datum . Zodat ik, indien nodig, de leverings datum kan verlengen of een dispute kan aanvragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Hoi Jisi, De verkoper heeft ,als hij jouw geld heeft ontvangen, een inspannings verplichting. Dit wil zeggen dat hij jouw artiekel moet leveren. Staan al je gegevens goed in je account ( naam, adres, mail ). Heeft hij goede reviews, hoeveel ***** heeft zijn bedrijf ??? Anders meteen bij AliExpress melding maken en de boel niet op zijn beloop laten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jisi Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Hallo Michelle al mijn gegevens heb ik goed ingevuld. Je hebt het over een melding maken bij AliExpress. Hoe doe ik dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 3 uren geleden, Jisi zei: Hallo Michelle al mijn gegevens heb ik goed ingevuld. Je hebt het over een melding maken bij AliExpress. Hoe doe ik dat? Hier een link over hoe je een dispute opent en/of contact kunt nemen https://chinafans.nl/contact-aliexpress/ Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jisi Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Dank je wel voor de link Jolanda. Alleen kan ik geen dispute openen omdat de bestelling niet in mijn account staat. Ik kan dus geen product selecteren. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Zojuist, Jisi zei: Dank je wel voor de link Jolanda. Alleen kan ik geen dispute openen omdat de bestelling niet in mijn account staat. Ik kan dus geen product selecteren. Probeer iemand op de chat te krijgen. Staat ook in de link hoe je dat doet. Succes Gr. Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Silvester Geplaatst: 13 januari 2023 Delen Geplaatst: 13 januari 2023 Ik heb een bestelling geplaatst maar als ik in account kijk staat er niets over bestelling. Ik heb wel betaald. Transaktiereferentie.30-12-22 18.36 40000733520614 Mvg G Kuijer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-witte Geplaatst: 13 januari 2023 Delen Geplaatst: 13 januari 2023 Hoi Silvester, als ik een bestelling wil opzoeken klik ik altijd op Account - Bestellingen hier staan 4 mogelijkheden te weten: Niet betaald, nog te verzenden, Verzonden en moet nog worden Beoordeeld. Ik klik dan altijd op Niet betaald en daarna Links boven op Alles en dan worden al je bestellingen zichtbaar. Suc6 Gerard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nynke Geplaatst: 14 januari 2023 Delen Geplaatst: 14 januari 2023 Ik heb hetzelfde. Besteld betaald en niet ontvangen. Ik heb alleen betaalbewijs aan Aliexpress Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Silvester Geplaatst: 15 januari 2023 Delen Geplaatst: 15 januari 2023 Nynke ik net zo Groet Silvester Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ria-appelboom Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 op 21 oktober 2033 heb ik 18.45 betaald en tevens een bestelling gedaan, maar ik heb 5 fluffies en 6 mini poppetjes besteld, maar voor de rest niets ontvangen. dus ik zou graag willen weten, wanneer de rest komt of ben ik mijn geld kwijt en krijg ik niets meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 @ria-appelboom Als je in je bestellingen kijkt dan zie je bij hoeveel dagen je nog heb en of je nog een geschil kan aanmaken. Als je geen geschil kan aanmaken ben je helaas te laat en je geld kwijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ria-appelboom Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 IK kan mijn bestelling niet meer inkijken, DUS ZO WORDT ALI RIJK EN KAN ALLES GOEDKOOP AANGEBODEN WORDEN> Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 20 januari 2023 Delen Geplaatst: 20 januari 2023 Goedenmiddag, Deze ervaringen herken ik niet. Tot nu toe is alles m.b.t het kopen bij Alie goedgegaan. 4x een dispuut aangevraagd en 3x mijn geld terug gekregen. 1x de helft terug gehad. Heb wel de indruk dat je heel kritisch moet zijn . Producten zijn duurder geworden ( soms is Action goedkoper ). En verzendkosten staan soms niet in verhouding tot het aankoop bedrag. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.