carlos123 Geplaatst: 31 augustus 2021 Delen Geplaatst: 31 augustus 2021 ik had een tijdje geleden rond de 8000 coins gespaard met het verzorgen van bomen etc. toen ik laats wou kijken hoeveel ik er weer had, zag ik tot mijn grote verbazing nog maar 600 coins op mijn account. weet iemand hier meer van? (die coins kun je inruilen voor tegoedbonnen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 Op 31-8-2021 om 09:47, carlos123 zei: ik had een tijdje geleden rond de 8000 coins gespaard met het verzorgen van bomen etc. toen ik laats wou kijken hoeveel ik er weer had, zag ik tot mijn grote verbazing nog maar 600 coins op mijn account. weet iemand hier meer van? (die coins kun je inruilen voor tegoedbonnen) Helaas weinig ervaring mee, maar ik kan me zo voorstellen dat deze na verloop van tijd munten 'vervallen'. Dat ze dus een soort van houdbaarheidsdatum hebben! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 1 minuut geleden, Ruud zei: Helaas weinig ervaring mee, maar ik kan me zo voorstellen dat deze na verloop van tijd munten 'vervallen'. Dat ze dus een soort van houdbaarheidsdatum hebben! Idd dat de muntjes "vervallen" maar dan ben je alles kwijt. Dan moet je weer van voor af aan beginnen. Gr. Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
carlos123
ik had een tijdje geleden rond de 8000 coins gespaard met het verzorgen van bomen etc. toen ik laats wou kijken hoeveel ik er weer had, zag ik tot mijn grote verbazing nog maar 600 coins op mijn account. weet iemand hier meer van?
(die coins kun je inruilen voor tegoedbonnen)
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.