Ismail Geplaatst: 31 augustus 2021 Delen Geplaatst: 31 augustus 2021 Heb ik een refund nummer van Ali express voor ppro ideal.wat moet ik doen om mijn geld terug krijgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 4 september 2021 Delen Geplaatst: 4 september 2021 Op 31-8-2021 om 19:57, Ismail zei: Heb ik een refund nummer van Ali express voor ppro ideal.wat moet ik doen om mijn geld terug krijgen? https://sale.aliexpress.com/nl/__pc/v8Yr8f629D.htm?spm=a2g0o.home.1000001.9.53d644f5ianUXT https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Misschien kun je hier iets mee. Gr. Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 Op 31-8-2021 om 19:57, Ismail zei: Heb ik een refund nummer van Ali express voor ppro ideal.wat moet ik doen om mijn geld terug krijgen? Als AliExpress een refund heeft toegekend, zal dit automatisch terugbetaald worden op de rekening waarmee je betaald hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ismail Geplaatst: 6 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2021 Wanneer krijg ik deze refund? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 Dat is lastig aan te geven. Volgens mij heeft Ali in de voorwaarden staan dat dit binnen 20 werkdagen moet gebeuren. Het kan dus nog even duren voordat dit verwerkt is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ismail Geplaatst: 6 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2021 Maar ik wacht sinds mei op mijn terugbetaling. Dat is lang dan 20 dagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 16 minuten geleden, Ismail zei: Maar ik wacht sinds mei op mijn terugbetaling. Dat is lang dan 20 dagen Toch nog even contact opnemen met de klantenservice en net lang totdat je een echte medewerker op de chat hebt. Deze link vertelt je hoe het in zijn werk gaat. https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ Succes. Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ismail Geplaatst: 6 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2021 Ik heb contact gehad en ze zei elke keer komt wel en we hebben doorgegeven. Kun je aub even deze refund nummer checken. 2021061681018943200106913525643. op naam : Ismail Qalandary Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 36 minuten geleden, Ismail zei: Ik heb contact gehad en ze zei elke keer komt wel en we hebben doorgegeven. Kun je aub even deze refund nummer checken. 2021061681018943200106913525643. op naam : Ismail Qalandary Helaas kunnen wij niets checken: Chinafans heeft geen banden met of inzicht in gegevens van AliExpress. Helaas. De enige manier is zelf weer contact opnemen helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Jomulder Geplaatst: 6 september 2021 Delen Geplaatst: 6 september 2021 3 uren geleden, Ismail zei: Wanneer krijg ik deze refund? Als ik het zo bekijk op de foto/bestand, heb je met Eva gechat. En volgens mij is dat de automatische robot Eva. Ik zou proberen om het met een echte medewerker in contact te komen. Link heb ik in vorig bericht mee gestuurd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Ismail
Heb ik een refund nummer van Ali express voor ppro ideal.wat moet ik doen om mijn geld terug krijgen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.