gisteren heb ik wat goederen op AliExpress besteld. Ondanks dat ik een account heb kreeg ik na betaling geen bevestiging na een check in mijn bestellingen stond daar niets in.
omdat ik de pagina nog open had staan zag ik dat er een vreemde inlog en e-mail adres stond bij de inloggegevens. Inloggen daarop was niet mogelijk, omdat het e-mailadres voor een deel uit ……. bestaat.
Ik heb wel het ordernummer. Als ik deze op zoek zie ik dezelfde onbekende user
Vraag:
1 hoe kan ik AliExpress vragen om de bestelling te verplaatsen naar mijn account?
2 hoe kan ik er achter komen wat er mis is gegaan?
3 wellicht heeft iemand een idee wat er gebeurt is en hoe ik dit kan oplossen.
alvast bedankt voor jullie info en ideeen.
gr. Dick
Vraag
DickS
Hi,
gisteren heb ik wat goederen op AliExpress besteld. Ondanks dat ik een account heb kreeg ik na betaling geen bevestiging na een check in mijn bestellingen stond daar niets in.
omdat ik de pagina nog open had staan zag ik dat er een vreemde inlog en e-mail adres stond bij de inloggegevens. Inloggen daarop was niet mogelijk, omdat het e-mailadres voor een deel uit ……. bestaat.
Ik heb wel het ordernummer. Als ik deze op zoek zie ik dezelfde onbekende user
Vraag:
1 hoe kan ik AliExpress vragen om de bestelling te verplaatsen naar mijn account?
2 hoe kan ik er achter komen wat er mis is gegaan?
3 wellicht heeft iemand een idee wat er gebeurt is en hoe ik dit kan oplossen.
alvast bedankt voor jullie info en ideeen.
gr. Dick
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.