Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Besteld op vreemd account


DickS

Vraag

Hi,

gisteren heb ik wat goederen op AliExpress besteld. Ondanks dat ik een account heb kreeg ik na betaling geen bevestiging na een check in mijn bestellingen stond daar niets in. 
omdat ik de pagina nog open had staan zag ik dat er een vreemde inlog en e-mail adres stond bij de inloggegevens. Inloggen daarop was niet mogelijk, omdat het e-mailadres voor een deel uit ……. bestaat. 
Ik heb wel het ordernummer. Als ik deze op zoek zie ik dezelfde onbekende user 

Vraag:

1 hoe kan ik AliExpress vragen om de bestelling te verplaatsen naar mijn account?

2 hoe kan ik er achter komen wat er mis is gegaan? 
3 wellicht heeft iemand een idee wat er gebeurt is en hoe ik dit kan oplossen. 
 

alvast bedankt voor jullie info en ideeen. 
gr. Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 minuut geleden, DickS zei:

Ruud, bedankt voor je bericht. Ik ben er inmiddels achter dat het gebruikte e-mailadres een versleuteld adres van Apple is. Dit wordt aangemaakt wanneer je hebt aangegeven dat je niet jouw e-mailadres bekent wil maken aan een onbekende derde. Volgens Apple kan de afzender dat adres gebruiken en worden berichten gewoon doorgestuurd. En dat laatste gebeurt niet. Je kan dus ook niet bij Aliexpes inloggen of een wachtwoord veranderen. 
mvis de chat kom ik niet veel verder, dus ga ik nog even wat andere dingen proberen. 
vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte. 
gr. Dick. 

Ahh, soms is dat handig, soms niet;). Maar heb je dan niet 'login met Apple' gedaan bij AliExpress? Volgens mij is dat het moment dat er zo'n adres wordt aangemaakt. Je zou dus gewoon weer op 'login met Apple' kunnen klikken op AliExpress en je bent weer in je account:-)

 

Schermafbeelding 2021-09-13 om 12.25.22.png

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 10-9-2021 om 20:25, DickS zei:

Hi,

gisteren heb ik wat goederen op AliExpress besteld. Ondanks dat ik een account heb kreeg ik na betaling geen bevestiging na een check in mijn bestellingen stond daar niets in. 
omdat ik de pagina nog open had staan zag ik dat er een vreemde inlog en e-mail adres stond bij de inloggegevens. Inloggen daarop was niet mogelijk, omdat het e-mailadres voor een deel uit ……. bestaat. 
Ik heb wel het ordernummer. Als ik deze op zoek zie ik dezelfde onbekende user 

Vraag:

1 hoe kan ik AliExpress vragen om de bestelling te verplaatsen naar mijn account?

2 hoe kan ik er achter komen wat er mis is gegaan? 
3 wellicht heeft iemand een idee wat er gebeurt is en hoe ik dit kan oplossen. 
 

alvast bedankt voor jullie info en ideeen. 
gr. Dick

Dat is een interessante (en vooral vreemde) situatie. Wellicht is het een account van iemand anders die jouw PC (of browser-account) gebruikt? 

In dit geval zou ik contact opnemen via de chat, hopelijk kunnen zij iets voor je doen: https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/

Succes en hou je ons op de hoogte?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
56 minuten geleden, Ruud zei:

Dat is een interessante (en vooral vreemde) situatie. Wellicht is het een account van iemand anders die jouw PC (of browser-account) gebruikt? 

In dit geval zou ik contact opnemen via de chat, hopelijk kunnen zij iets voor je doen: https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/

Succes en hou je ons op de hoogte?

Ruud, bedankt voor je bericht. Ik ben er inmiddels achter dat het gebruikte e-mailadres een versleuteld adres van Apple is. Dit wordt aangemaakt wanneer je hebt aangegeven dat je niet jouw e-mailadres bekent wil maken aan een onbekende derde. Volgens Apple kan de afzender dat adres gebruiken en worden berichten gewoon doorgestuurd. En dat laatste gebeurt niet. Je kan dus ook niet bij Aliexpes inloggen of een wachtwoord veranderen. 
mvis de chat kom ik niet veel verder, dus ga ik nog even wat andere dingen proberen. 
vanzelfsprekend hou ik jullie op de hoogte. 
gr. Dick. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden