Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Hogere prijzen vooral bij gadgets.


robo_Bas

Vraag

Ligt het aan mij of hebben ze de prijzen duurder gemaakt met een paar euro. Ja ik weet dat je nu gelijk de prijs ziet met 21% BTW erbij. Ondanks dat lijken ze toch een paar euro's duurder dan normaal en dat er ook meer coupons rondgaan. Is iemand dit ook tegen gekomen bij AE.

Groet Bas.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
54 minuten geleden, robo_Bas zei:

Ligt het aan mij of hebben ze de prijzen duurder gemaakt met een paar euro. Ja ik weet dat je nu gelijk de prijs ziet met 21% BTW erbij. Ondanks dat lijken ze toch een paar euro's duurder dan normaal en dat er ook meer coupons rondgaan. Is iemand dit ook tegen gekomen bij AE.

Groet Bas.

Goede vraag! Heb dit ook een paar keer ervaren, maar dit kan veel oorzaken hebben. Bijvoorbeeld: 

  • Tekorten: er zijn wereldwijd veel tekorten aan onderdelen als chips e.d.
  • In aanloop naar 11.11 langzaam de prijzen verhogen om vervolgens extra korting te kunnen geven
  • Toch de BTW-verhoging?

Helaas dus niet zomaar een reden hiervoor aan te wijzen, maar ik denk - zonder goed onderzoek te doen - dat dit in sommige gevallen zeker waar is, die prijsverhoging!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De grondstoffen waren al schaars voor de BTW verandering. ik denk dan toch de 11:11 actie. Hetzelfde als jaren geleden hier met de MediaMarkt. Die hadden de prijzen met vele procenten omhoog gegooid. Ik zal er er eens induiken, heb een paar vertrouwde contacten, ik ben benieuwd naar hun reactie. Als je 4 gadgets koopt en €2 duurder dan normaal is al €8 meer minimaal. We zullen het zien.

 

Ik ben een tijdje offline geweest maar Chinafans is goed gegroeid. Dat heb je goed gedaan Ruud.

Groet Bas.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 uren geleden, robo_Bas zei:

De grondstoffen waren al schaars voor de BTW verandering. ik denk dan toch de 11:11 actie. Hetzelfde als jaren geleden hier met de MediaMarkt. Die hadden de prijzen met vele procenten omhoog gegooid. Ik zal er er eens induiken, heb een paar vertrouwde contacten, ik ben benieuwd naar hun reactie. Als je 4 gadgets koopt en €2 duurder dan normaal is al €8 meer minimaal. We zullen het zien.

 

Ik ben een tijdje offline geweest maar Chinafans is goed gegroeid. Dat heb je goed gedaan Ruud.

Groet Bas.

 

Thanks Bas!

Als je meer weet, mag je dat altijd delen uiteraard:-)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 14-10-2021 om 08:15, robo_Bas zei:

Ligt het aan mij of hebben ze de prijzen duurder gemaakt met een paar euro. Ja ik weet dat je nu gelijk de prijs ziet met 21% BTW erbij. Ondanks dat lijken ze toch een paar euro's duurder dan normaal en dat er ook meer coupons rondgaan. Is iemand dit ook tegen gekomen bij AE.

Groet Bas.

Ik heb dit idee al een langere tijd. Wat ik zelf doe is op de computer kan je de producten in prijs laten oplopen. Ik merk dat ik vaak de dure misschien wel betaalde advertenties te zien krijg. Zodra ik dus oplopende prijs selecteer krijg ik soms wel tot 10euro goedkoper op een product wat eerst 20euro was.

Ook helpt het meerdere producten tegelijk te bestellen. Dan bundelen ze een pakket. En dan gaat je bezorgtijd ook sneller. 

Kijk je wel eens naar de verzendmethode? Sommige moet je aanpassen om de verzendkosten op gratis te krijgen. Of soms veel goedkoper. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden