Feminem Geplaatst: 20 oktober 2021 Delen Geplaatst: 20 oktober 2021 Onlangs 2 items besteld, voor het eerst op aliexpress. Items blijven in dezelfde verzendstatus hangen al meer als een week. Nu wilde ik een vraag stellen aan de shopeigenaar, is de hele shop niet meer te bereiken. Wat nu te doen? Groet, een newbie 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Oei, dat is vervelend! Het kan een aantal oorzaken hebben: 1. Er worden onrealistisch lage prijzen aangeboden, in de hoop dat mensen bestellen en geen dispute openen 2. De shop is verwijderd door AliExpress 3. De verkoper is ermee gestopt, om welke reden dan ook. Wat je in ieder geval moet doen is op tijd een dispute aanmaken, zodat AliExpress hierin kan bemiddelen. Zo zorg je dat je of het pakketje krijgt, of het geld terug. Meer info: https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Feminem Geplaatst: 22 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 Thnx Ruud voor de snelle respons. Als het goed is, kan ik vanavond zo'n dispute aanmaken. Jammer dat je niet gewoon een klantenservicemedewerker kan "spreken" en die om hulp kan vragen... Van die chatbot wordt ik niks wijzer namelijk 😅 Het andere aparte is dat ik nergens een rekening kan downloaden ook nog 🤔 terwijl ik bij de buurman heb gezien dat het moet kunnen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 22 oktober 2021 Delen Geplaatst: 22 oktober 2021 4 uren geleden, Feminem zei: Thnx Ruud voor de snelle respons. Als het goed is, kan ik vanavond zo'n dispute aanmaken. Jammer dat je niet gewoon een klantenservicemedewerker kan "spreken" en die om hulp kan vragen... Van die chatbot wordt ik niks wijzer namelijk 😅 Het andere aparte is dat ik nergens een rekening kan downloaden ook nog 🤔 terwijl ik bij de buurman heb gezien dat het moet kunnen... Wellicht heb je hier iets aan: https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/ En hieraan: https://chinafans.nl/aliexpress-factuur-downloaden/ Daarnaast: facturen downloaden werkt niet (altijd) via de app, probeer het eens via de browser? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Feminem Geplaatst: 25 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2021 Goedenavond, zojuist een e-mail gekregen dat de door mij bestelde producten niet zullen komen. "Shipment canceled is het enige wat er staat voor beide producten. Gelijk maar een dispute aangemaakt aangezien de shopeigenaar ook totaal nergens op reageert. Ik heb een paar dagen langer gewacht met het dispute aanmaken, om te kijken of de shopeigenaar alsnog zou gaan reageren. Nu maar hopen dat ik mijn geld snel weer op de rekening heb staan. Heb het stappenplan van hier gevolgd. :) Om even openheid te verschaffen, het betreft Shop911777410 Store. De shop is niet meer benaderbaar, zou vanuit Frankrijk versturen wat toch China bleek te zijn, heeft het nogal moeilijk met berichten lezen etc... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 26 oktober 2021 Delen Geplaatst: 26 oktober 2021 12 uren geleden, Feminem zei: Goedenavond, zojuist een e-mail gekregen dat de door mij bestelde producten niet zullen komen. "Shipment canceled is het enige wat er staat voor beide producten. Gelijk maar een dispute aangemaakt aangezien de shopeigenaar ook totaal nergens op reageert. Ik heb een paar dagen langer gewacht met het dispute aanmaken, om te kijken of de shopeigenaar alsnog zou gaan reageren. Nu maar hopen dat ik mijn geld snel weer op de rekening heb staan. Heb het stappenplan van hier gevolgd. :) Om even openheid te verschaffen, het betreft Shop911777410 Store. De shop is niet meer benaderbaar, zou vanuit Frankrijk versturen wat toch China bleek te zijn, heeft het nogal moeilijk met berichten lezen etc... Dit lijkt inderdaad op een niet-helemaal-eerlijk-handelende shop op AliExpress. Goed in ieder geval dat het opgelost wordt en je - neem ik aan - je geld terug krijgt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Feminem Geplaatst: 26 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2021 Euhhh, ik hoop dat ze het goed oplossen en mijn geld gewoon terugboeken 😅 Daarom ook de dispute aangemaakt volgens het stappenplan😊 ik ben echt zo enorm blij met jullie voorwerk, dat is onbeschrijflijk! 😁 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 27 oktober 2021 Delen Geplaatst: 27 oktober 2021 Op 26-10-2021 om 10:39, Feminem zei: Euhhh, ik hoop dat ze het goed oplossen en mijn geld gewoon terugboeken 😅 Daarom ook de dispute aangemaakt volgens het stappenplan😊 ik ben echt zo enorm blij met jullie voorwerk, dat is onbeschrijflijk! 😁 Goed om te horen! Hou je ons op de hoogte? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Feminem Geplaatst: 27 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2021 Jazeker houd ik jullie op de hoogte! 👌😊 Tot op heden nog niets van Aliexpress mogen vernemen. Nog geen reactie op dispute, nog geen geld terug pp mijn rekening. Andere kant, het is krap 48 uur geleden 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Feminem Geplaatst: 4 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2021 Goedemorgen allemaal, Afgelopen maandag netjes het geld terug op de bankrekening!👌😁 Ik was wat huiverig ervoor, maar ben heel dankbaar naar de oprichters van deze webpagina en medeleden toe voor de hulp, tips & tricks! Thnx all! 😊 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
0 Ruud Geplaatst: 4 november 2021 Delen Geplaatst: 4 november 2021 Graag gedaan, fijn om te horen dat het opgelost is:-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vraag
Feminem
Onlangs 2 items besteld, voor het eerst op aliexpress. Items blijven in dezelfde verzendstatus hangen al meer als een week. Nu wilde ik een vraag stellen aan de shopeigenaar, is de hele shop niet meer te bereiken. Wat nu te doen?
Groet, een newbie 😅
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.