Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Shop foetsie, wat nu?


Feminem

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Oei, dat is vervelend! Het kan een aantal oorzaken hebben: 

1. Er worden onrealistisch lage prijzen aangeboden, in de hoop dat mensen bestellen en geen dispute openen

2. De shop is verwijderd door AliExpress

3. De verkoper is ermee gestopt, om welke reden dan ook.

Wat je in ieder geval moet doen is op tijd een dispute aanmaken, zodat AliExpress hierin kan bemiddelen. Zo zorg je dat je of het pakketje krijgt, of het geld terug. 

Meer info: https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thnx Ruud voor de snelle respons. Als het goed is, kan ik vanavond zo'n dispute aanmaken. Jammer dat je niet gewoon een klantenservicemedewerker kan "spreken" en die om hulp kan vragen... Van die chatbot wordt ik niks wijzer namelijk 😅

Het andere aparte is dat ik nergens een rekening kan downloaden ook nog 🤔 terwijl ik bij de buurman heb gezien dat het moet kunnen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 uren geleden, Feminem zei:

Thnx Ruud voor de snelle respons. Als het goed is, kan ik vanavond zo'n dispute aanmaken. Jammer dat je niet gewoon een klantenservicemedewerker kan "spreken" en die om hulp kan vragen... Van die chatbot wordt ik niks wijzer namelijk 😅

Het andere aparte is dat ik nergens een rekening kan downloaden ook nog 🤔 terwijl ik bij de buurman heb gezien dat het moet kunnen... 

Wellicht heb je hier iets aan: https://chinafans.nl/aliexpress-medewerker-spreken/

En hieraan: https://chinafans.nl/aliexpress-factuur-downloaden/

Daarnaast: facturen downloaden werkt niet (altijd) via de app, probeer het eens via de browser?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedenavond,

 

zojuist een e-mail gekregen dat de door mij bestelde producten niet zullen komen. "Shipment canceled is het enige wat er staat voor beide producten. Gelijk maar een dispute aangemaakt aangezien de shopeigenaar ook totaal nergens op reageert. Ik heb een paar dagen langer gewacht met het dispute aanmaken, om te kijken of de shopeigenaar alsnog zou gaan reageren. Nu maar hopen dat ik mijn geld snel weer op de rekening heb staan. Heb het stappenplan van hier gevolgd. :)

Om even openheid te verschaffen, het betreft Shop911777410 Store. De shop is niet meer benaderbaar, zou vanuit Frankrijk versturen wat toch China bleek te zijn, heeft het nogal moeilijk met berichten lezen etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 uren geleden, Feminem zei:

Goedenavond,

 

zojuist een e-mail gekregen dat de door mij bestelde producten niet zullen komen. "Shipment canceled is het enige wat er staat voor beide producten. Gelijk maar een dispute aangemaakt aangezien de shopeigenaar ook totaal nergens op reageert. Ik heb een paar dagen langer gewacht met het dispute aanmaken, om te kijken of de shopeigenaar alsnog zou gaan reageren. Nu maar hopen dat ik mijn geld snel weer op de rekening heb staan. Heb het stappenplan van hier gevolgd. :)

Om even openheid te verschaffen, het betreft Shop911777410 Store. De shop is niet meer benaderbaar, zou vanuit Frankrijk versturen wat toch China bleek te zijn, heeft het nogal moeilijk met berichten lezen etc...

Dit lijkt inderdaad op een niet-helemaal-eerlijk-handelende shop op AliExpress. Goed in ieder geval dat het opgelost wordt en je - neem ik aan - je geld terug krijgt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 26-10-2021 om 10:39, Feminem zei:

Euhhh, ik hoop dat ze het goed oplossen en mijn geld gewoon terugboeken 😅 Daarom ook de dispute aangemaakt volgens het stappenplan😊 ik ben echt zo enorm blij met jullie voorwerk, dat is onbeschrijflijk! 😁

Goed om te horen!

Hou je ons op de hoogte?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden