Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Dure pop


Miranda

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
3 uren geleden, Miranda zei:

Hoi....ik wil graag een mooie levensechte pop kopen bij mijn grote vriend ali maar ik vraag me af dat mocht ze onverhoopt niet aankomen of ik dan ook mijn geld terug kan krijgen. Tot nu toe was dat nooit een probleem maar ik koop niet gauw iets boven de 10 euro....😊

Normaliter wel: je dient dan een dispute te openen binnen de gestelde termijn. Dan krijg je - als het pakket niet aangekomen is - als het goed is gewoon je geld terug!

Meer info kun je hier vinden: https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

Uit nieuwsgierigheid: welke pop heb je op het oog?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, Ruud zei:

Normaliter wel: je dient dan een dispute te openen binnen de gestelde termijn. Dan krijg je - als het pakket niet aangekomen is - als het goed is gewoon je geld terug!

Meer info kun je hier vinden: https://chinafans.nl/dispute-aliexpress/

Uit nieuwsgierigheid: welke pop heb je op het oog?

Oh verschillende, kijk maar eens bij levensechte babypoppen....of wil je specifiek weten welke ik wil? Bedankt voor je reactie 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
20 uren geleden, Miranda zei:

Oh verschillende, kijk maar eens bij levensechte babypoppen....of wil je specifiek weten welke ik wil? Bedankt voor je reactie 😊

Altijd leuk om te zien wat mensen nu precies kopen, dus als je linkjes hebt om te delen mag dat natuurlijk altijd!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden